Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Tržište
NVIDA loses up to 0 million in lost GPU order
STRANA 1 OD 1
Shomiman NVIDA loses up to 0 million in lost GPU order 03.07.2012. 01:04 T46503

broj poruka: 1187
`NVIDIA is said have lost an order to supply 10 million GPUs due to its poor support for Linux. The news follows Linus Torvalds recently blasting NVIDIA for its commercial decision to back mobile GPUs that support Linux-based operating systems like Android, but offer very limited support for the open source platform on PCs. The lost GPU order was for the Chinese government and is estimated to have cost the company between 0 million and 0 million in lost sales.

According to Phoronix, the Chinese government was looking to complement their Longsoon processors and custom Linux OS with 10 million of NVIDIA’s GPU chips. However, the Longsoon processors are based on the MIPS architecture, which NVIDIA’s Linux GPU drivers do not currently support. As NVIDIA was reportedly unwilling to share their source code with the Chinese government, so it could develop its own custom drivers, the deal was scrapped.

Instead, the deal went to AMD which although has its own issues with Linux support, was said to be more willing to get meet the needs of the Chinese government. The size of the order will help AMD’s bottom line and is considerable enough that, combined with Torvalds recent stinging criticisms, it may cause NVIDIA to rethink its current stance on Linux driver support for PCs.`

Read more: http://www.electronista.com/articles/12/06/29/nvida.loses.up.to.500.million.in.lost.gpu.order/#ixzz1zVcgYKqn ...

`Izgubljena porudžbina je bila poručena od strane kineske državne uprave. a prema objavljenim informacijama ovaj propušteni posao kompaniju je koštao između 0 i 0 miliona.`

`There`s someone in my head, but it`s not me?`
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius 500 miliki manje-vise... 03.07.2012. 01:30 #428868

broj poruka: 4420
Nije to nista za Nvidiju, njoj ni GPU a mani tamo neki mobilni cpu nisu glavni biznis...
Ona pravi spejs satlove za NASU, satelite mun bagije, kosmonautska odela etc...
Kap u moru za Nvidiju...

U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka.

Shomiman Re: 500 miliki manje-vise... 03.07.2012. 01:39 #428870

broj poruka: 1187
`...a prema objavljenim informacijama ovaj propušteni posao kompaniju je koštao između 0 i 0 miliona.`

Onda se tu ne radi o propustenom, vec prepustenom poslu... Ipak, svi ti silni poslovi s` NASOM, itd. i tsl... Steta je sto ce `neko` manje uspesan to da preuzme, mozda upropasti... ... ...

`There`s someone in my head, but it`s not me?`

MaliAbner NASA = FARSA !!! 03.07.2012. 02:38 #428875

broj poruka: 7761

Tomato Republic Of Serbia !!!

Milunka Re: NVIDA loses up to 0 million in lost GPU order 03.07.2012. 03:21 #428878

broj poruka: 1626
Boze moj...

Toliko sam se potresao da nemogu mirno da spavam.

Sta cu sutra boze mili ....

asus p7p55d-e & intel i5 750 @ 4ghz/`Gainward` gtx470- referentna cista nvidia :-)/2x4gb exeleram black s. 1600 cl9/ssd patrior 60gb + samsung f4 2tb.Samsung F2380. audio- Pioneer A9, dayens Premium monitori, vufer JBL sub 135.

:: `NVIDIA is said have lost an order to supply 10 million GPUs due to its poor support for Linux. The news follows Linus Torvalds recently blasting NVIDIA for its commercial decision to back mobile GPUs that support Linux-based operating systems like Android, but offer very limited support for the open source platform on PCs. The lost GPU order was for the Chinese government and is estimated to have cost the company between 0 million and 0 million in lost sales
::
:: According to Phoronix, the Chinese government was looking to complement their Longsoon processors and custom Linux OS with 10 million of NVIDIA’s GPU chips. However, the Longsoon processors are based on the MIPS architecture, which NVIDIA’s Linux GPU drivers do not currently support. As NVIDIA was reportedly unwilling to share their source code with the Chinese government, so it could develop its own custom drivers, the deal was scrapped
:: Instead, the deal went to AMD which although has its own issues with Linux support, was said to be more willing to get meet the needs of the Chinese government. The size of the order will help AMD’s bottom line and is considerable enough that, combined with Torvalds recent stinging criticisms, it may cause NVIDIA to rethink its current stance on Linux driver support for PCs.
:: Read more: http://www.electronista.com/articles/12/06/29/nvida.loses.up.to.500.million.in.lost.gpu.order/#ixzz1zVcgYKqn ..
:: `Izgubljena porudžbina je bila poručena od strane kineske državne uprave. a prema objavljenim informacijama ovaj propušteni posao kompaniju je koštao između 0 i 0 miliona.
:: `There`s someone in my head, but it`s not me?`
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Mortificat Re: Re: NVIDA loses up to 0 million in lost GPU order 03.07.2012. 06:14 #428883

broj poruka: 3519
Danas ćeš ceo dan zevati zbog neprespavane noći, kao i ja...kad čujem ovakve nesrećne priče, srce me zaboli.

:: Boze moj..
:: Toliko sam se potresao da nemogu mirno da spavam.
:: Sta cu sutra boze mili ...
matz re 03.07.2012. 06:16 #428884

broj poruka: 801
zbog gubitka nvidia ce i na forumu nekima morati da smanji platu lol

Pisko Cene! 03.07.2012. 08:01 #428890

broj poruka: 6643
Zezajte se vi, to sto ce sada svemirska odela ,meant to wear` da pojeftine, malo koga od nas koji posedujemo polovni space shuttle ce da ovajdi, vec smo morali da ih nabavimo uz prsluke i space prvu pomoc... ali, nestasica AMD cipova koje ce kinezi da usisaju... to ce nas dotuci. Cene ce da skoce, a mogli bi i da pozelenimo od muke? :P
p.s. najbolje od svega, bice ako ispeglaju drajvere sa bar dve trecine agilnosti kao kod windowsa - i jedni i drugi, jer se ni crveni ne mogu pohvaliti iako se ne kude.

Budale veruju u sreću.

obradmi Linus Torvald kreator Linux jezgra 03.07.2012. 09:04 #428902

broj poruka: 7700
Nazvao Nvidia najgorom kompanijom sa kojom su saradjivali.

Linus Torvalds, the creator of the Linux kernel, has called out NVIDIA for their poor graphics drivers / support in a public presentation. In the talk he called NVIDIA `the single worst company we have ever dealt with` and ended his green comments with `NVIDIA: FUCK YOU!`

Torvalds ended his NVIDIA comments with `NVIDIA: FUCK YOU!` while raising his middle finger to the camera.
I na kraju pokazao srednji prst Nvidia.
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTEyMTc

Inace Nvidia ima closed source Linux driver ,medjutim Torvaldu smeta sto nema open soruce driver kao Radeon i Intel.
Slika gde mirni Skandinavac pokazuje srednji prst Nvidia.
http://www.phoronix.com/image-viewer.php?id=0x2012&image=linus_nvidia_finger_lrg
philaemos Re: re 03.07.2012. 10:24 #428912

broj poruka: 2743
Nece se oni buniti, spremni su da rade i za dzabe ako treba.

:: zbog gubitka nvidia ce i na forumu nekima morati da smanji platu lo
Dexter013 @philaemos 03.07.2012. 10:25 #428913

broj poruka: 17085
Proleterski, udarnicki!

Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Ghz
Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz
GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13
MBO:AM3+ Asus M5A97
Case:CoolerMasterElite430
PSU:Chieftec 650w a85
CpuCooler:TitanVanesa
Mis: Mx518
Dell 22

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
philaemos @Dexter013 03.07.2012. 10:44 #428921

Puni su viska energije, bolje da se ukljuce u akciju `Ocistimo Srbiju` i da volontiraju.

Dexter013 @philaemos 03.07.2012. 10:47 #428923

broj poruka: 17085
Znas da ovde na forumu ima nekih koji vole vise nvidiju i intel
od rodjene majke i oca, a kamoli od Srbije...

Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.4 Ghz
Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz
GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13
MBO:AM3+ Asus M5A97
Case:CoolerMasterElite430
PSU:Chieftec 650w a85
CpuCooler:TitanVanesa
Mis: Mx518
Dell 22

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic Re: NVIDA loses up to 0 million in lost GPU order 03.07.2012. 10:55 #428925

broj poruka: 18943
stvarno mi nije jasno zasto nisu pristali na deal sa linuxom, ko zna kakav razlog je u pitanju.. a ovo za gubitak, jbg, nije to nista za njih ali nije ni za bacanje..

:: `NVIDIA is said have lost an order to supply 10 million GPUs due to its poor support for Linux. The news follows Linus Torvalds recently blasting NVIDIA for its commercial decision to back mobile GPUs that support Linux-based operating systems like Android, but offer very limited support for the open source platform on PCs. The lost GPU order was for the Chinese government and is estimated to have cost the company between 0 million and 0 million in lost sales
:: According to Phoronix, the Chinese government was looking to complement their Longsoon processors and custom Linux OS with 10 million of NVIDIA’s GPU chips. However, the Longsoon processors are based on the MIPS architecture, which NVIDIA’s Linux GPU drivers do not currently support. As NVIDIA was reportedly unwilling to share their source code with the Chinese government, so it could develop its own custom drivers, the deal was scrapped
:: Instead, the deal went to AMD which although has its own issues with Linux support, was said to be more willing to get meet the needs of the Chinese government. The size of the order will help AMD’s bottom line and is considerable enough that, combined with Torvalds recent stinging criticisms, it may cause NVIDIA to rethink its current stance on Linux driver support for PCs.
:: Read more: http://www.electronista.com/articles/12/06/29/nvida.loses.up.to.500.million.in.lost.gpu.order/#ixzz1zVcgYKqn ..
:: `Izgubljena porudžbina je bila poručena od strane kineske državne uprave. a prema objavljenim informacijama ovaj propušteni posao kompaniju je koštao između 0 i 0 miliona.
:: `There`s someone in my head, but it`s not me?`
philaemos ... 03.07.2012. 11:12 #428933

@Dexter013
Neka su zivi i zdravi

@imarkovic
U pitanju je pitanju kineska vlada... ko zna sta se tu stvarno izdesavalo.
U svakom slucaju nece da propadnu zbog tog jednog posla, prodace GPU nekom drugom.

STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60282. Broj poslatih odgovora: 646188.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs