Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Igrački rekviziti i konzole
Logitech G25 Problem!
STRANA 1 OD 1
sasa87 Logitech G25 Problem! 24.09.2007. 20:23 T5739

status: user
broj poruka: 7
Kupio sam Logitech G25 Wheel 26 avgusta ...sve je radilo full koristio sam volan 5 dana kada se pojavio problem fizicki ulazi u rikverc brzinu a u softweru prikazuje kao sestu...odneo sam volan 31 avgusta u Euro-link Team gde je kupljen u njihov servis u Kozjackoj 4 rekli su da ce mi javiti za dan-dva da li moze da se popravi ili nov, posto se oni nisu javljali do 20 septembra zvao sam ih i rekli su mi da je volan na stolu na ispitivanju kod ovlascenog servisera i da ce mi oni javiti kad bude sredjeno. Danas sam ih zvao 24 septembra i opet ih pitao sta se desava sa volanom ..rekli su da ce okrenuti ovlascenog servisera i da ce mi javiti u toku dana..posto se ceo dan nisu javili. Da li neko zna da li moram da cekam 45 dana,(ne vidim razlog volan ili moze da se popravi ili ne) kao sto pise u garanciji ili postoji nacin da se preko trzisne inspekcije ubrza posto se njima ocigledno ne zuri.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Hmmm... 24.09.2007. 20:52 #28466

status: user
broj poruka: 7761
Vec je bilo price na ovakve teme u vezi reklamacije itd...
Neko je naveo da je 7 dana od dana kupovine probni peiod kada se proizvod moze i vratiti ako ti se ne svidja, a tek nakon sedam dana ide prica o 45 dana za servis.
Ako imas neki dokaz da si proizvod reklamirao u prvih 7 dana nema potrebe da te zavlace zahtevaj da ti daju novi (ako imaju) ako nemaju a ne ceka ti se istek servisnog perioda trazi novac nazad.
Malo mi je cudno da ti se to desi kod Eurolinka ipak mi izgledaju ozbiljnije od mnogih.

Laku noc Srbijo ma gde i ma kolika bila !!!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff Re: Hmmm... 24.09.2007. 23:11 #28471

status: user
broj poruka: 829

:: Vec je bilo price na ovakve teme u vezi reklamacije itd..
:: Neko je naveo da je 7 dana od dana kupovine probni peiod kada se proizvod moze i vratiti ako ti se ne svidja, a tek nakon sedam dana ide prica o 45 dana za servis


nije neko rekao, tako je, ali neko je objavio bio adresu nekog naseg sajta(.org ako se dobro secam, ali samo toga...) na kojoj je to sve lepo pisalo... ne znam ko je to bio, ali ako ga ne mrzi, neka ponovo napise link, cisto da se podsetim(o)...

:: Ako imas neki dokaz da si proizvod reklamirao u prvih 7 dana nema potrebe da te zavlace zahtevaj da ti daju novi (ako imaju) ako nemaju a ne ceka ti se istek servisnog perioda trazi novac nazad


za to se slazem, odma traziti pare natrag ako je proslo manje od 7 dana(ili ako je sedmi dan) jer vole ponekad da zavrnu coveka -u stilu nakon mesec dana ti jave da su popravili a da ga zapravo nisu ni pipnuli, i tad se sav srecan vratis kuci i upalis doticnu stvar, kad ono opet isto... a onda ponovo vratis i oni ponovo cekaju dan pred istek roka da ti ponovo jave i tako u krug... licno iskustvo, ali i iskustvo mojih prijatelja tako govori... cast svim izuzecima!


:: Malo mi je cudno da ti se to desi kod Eurolinka ipak mi izgledaju ozbiljnije od mnogih


ne volim da pisem o ovakvim stvarima, ali i meni takodje...

::
:: Laku noc Srbijo ma gde i ma kolika bila !!
::
::

poz!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sasa87 ...... 24.09.2007. 23:31 #28473

status: user
broj poruka: 7
Hvala na komentarima! Samo mi nije jasno sta rade 25 dana....do sada bi sredili menjac od Bugatti Veyron....to je ono u fazonu rok je 45 dana da otklone kvar ili da daju nov..a njih bas briga, da se cimaju da srede ..uzas
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 24.09.2007. 23:37 #28474

status: user
broj poruka: 12785
Zasto nisi jednostavno pokusao da reinstaliras softver? Mozda problem nije uopste bio hardverski?


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
NastyB Deo zakona... 24.09.2007. 23:53 #28475

status: user
broj poruka: 729
13. Prigovor (reklamacija)
Èlan 34.
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu tokom radnog vremena.
Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže utvrdi način i uslove rešavanja prigovora.
Èlan 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka u izvršenju usluge, potrošač ima pravo na:
1) otklanjanje nedostatka ili
2) vraćanje plaćenog iznosa ili na smanjenje cene srazmerno nedostatku izvršene usluge.
Ako potrošač pretrpi štetu prouzrokovanu proizvodom sa nedostatkom, odnosno neizvršenjem usluge ili izvršenjem usluge sa nedostatkom može da zahteva naknadu štete.
Prava iz stava 1 do 3. ovog člana potrošač može da ostvari pod uslovom da nedostatak nije nastao njegovom krivicom.
Èlan 36.
Davalac usluge je dužan da svoju uslugu ponudi na način kojim potrošača jasno i nedvosmisleno obaveštava o vrsti i kvalitetu usluge prema utvrđenoj specifikaciji.
Ako je pored osnovne usluge potrebno izvršiti i dodatnu uslugu, dodatna usluga se može izvršiti samo uz prethodnu saglasnost potrošača.
U slučaju iz stava 2. ovog člana davalac usluge podnosi izmenjenu specifikaciju kojom su obuhvaćene sve izvršene usluge.

Imam ceo ovaj Zakon o zaštiti potrošača u .doc formatu, pa mi baci mail ako ćeš da ti pošaljem...

Lula pametnom služi da razmisli, a budali da nečim zapuši usta.
Marfijev postulat

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sasa87 :) 24.09.2007. 23:59 #28476

status: user
broj poruka: 7

Reinstaliro sam windows ..usnimo najnovije driver i sve pokusavo nece...radilo je sve full prvih nedelju dana sve normalno ..i odjednom umesto rikverc pokazuje sestu brzinu..cito sam u logitech-ovom forumu jos neki se ljudi zalili na menjace kod G25 isti problem su imali neradi rikverc ...uzas samo znam da fizicki nije nista osteceno sve normalno polako korisceno ..ne znam da li si imao prilike da koristi G25 ..da bi ubacio u rikvers trebas menjac da pritisnes na dole i da ga ubacis kao u 6 brzinu ..al jbg nece da prihvati rikver!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sasa87 Logitech G25 25.09.2007. 00:04 #28477

status: user
broj poruka: 7

Hvala puno na obavestenju! ...sve je meni to jasno al njima izgleda da nije...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
milos24 neki linkovi 25.09.2007. 00:48 #28478

status: user
broj poruka: 282
Eurolink -http://www.pcberza.co.yu/forum/topic.php?topid=4247&forid=3&katid=1
Prava potrosaca-
http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=119544&highlight=zakon+garancija

Pozdrav

Milos

Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga,
Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga,
Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se,
Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sasa87 Logitech G25 Problem! 25.09.2007. 01:27 #28483

status: user
broj poruka: 7



Hvala svima na pomoci
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MaliAbner Heh, kad se samo setim... 25.09.2007. 01:33 #28484

status: user
broj poruka: 7761
Kad se samo setim kakve sam ja muke imao sa ComputeDream-om oko zamene krsa od kamerice Mustek II, cena cirka 60€ a oni zatezu ko da je u pitanju drzavni buzdet Luxemburga.
Nemaju u radnji d ga zamene a kao nesto servisiraju u servisu, prosto da poludis.
I to je trajalo jedno 2 nedelje a onda sam poceo da zovem direkciju, radnju i servis za redom pa onda tako u krug. Smucilo im se i za dva dana su me zvali stigla je nova jer ona buvica ne moze da se popravlja.
A sad je eno u nekom cosku sakuplja uzorke prasine, ni klinci nece da se igraju njome.

Laku noc Srbijo ma gde i ma kolika bila !!!

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
sasa87 :) 25.09.2007. 09:08 #28491

status: user
broj poruka: 7

Hehehe strasno! jednom recju Srbija, znachi ko je sve danas `serviser` i radi po tim radnjama znachi uzas...x puta mi se desilo udjem u radnju pitam npr..Da li imate Creative X-FI Elite Pro..on se okrece gleda memorije i cita LOL! prave polemiku oko toga ko da je ne znam sta 300eura..smesno!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
maregyk g25 28.09.2008. 03:47 #72722

status: user
broj poruka: 1
e cao svima ja sam nov na forumu i imam jedan problem, bar mislim da je problem. kupijo sam logitech g25 pre dva dana i sve radi ali kad okrenem pun levi i kad krenem da ga ispravljam pored onog njegovog standardnog zvuka ko da mi nesto kucka ko da dolazi iz kucista volana tako mi se barem cini to se desava kod rotacije od 900 stepeni ali samo pred kraj kad se namota u levu stranu i tek kad krenes da ga ispravljas onda se cuje to kuckanje u jakoj maloj putanji ali ja neznam dali je to normalno meni je sumnjivo sto kad ga okrenem skroz desno i vratim samo se cuje njegov karakteristican zvuk od g25-a a kad mi skroz u levoj strani i samo kad ocu da ispravim onda se cuje pored njegovog standardnog zvuka to kuckanje ali jako malo pa me interesuje dali moze da mi kaze neko dali se kod njega isto cuje dali je to normalno mora da se bas obrati paznja da bi se cuo zvuk ali se ipak cuje:) hvala ili da nosim volan na reklamaciju hvala unapred

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60277. Broj poslatih odgovora: 646130.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs