Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
PDA i SmartPhone
pomoc!!!instalacija windowsa na pda uredjaju
STRANA 1 OD 1
nenadm pomoc!!!instalacija windowsa na pda uredjaju 25.09.2007. 12:38 T5742

status: user
broj poruka: 15
Dobio sam na poklon neki hp pda uredjaj i paq,sve je extra samo sto je na nemackom jeziku i nista ne razumem pa me zanima kako da reinstaliram windows na engleskom jeziku???molim vas da mi pomognete posto sam laik po ovom pitanju,da li se windows treba creckovati ili ne,gde mogu da ga skinem i za koju da se odaberem...hvala puno i veliki pozdrav za drugove forumashe
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dsplastx nije bas to tek tako 25.09.2007. 13:00 #28506

status: user
broj poruka: 59


treba se malo razumeti u racunare u citanje foruma i engleski jezik da bi se to radilo uglavnom nije hvalisanje ali nije ni bas tek tako da se da odgovor na ovom forumu.
nemozes to sam .
uglavnom windowsi na pda uredlajima nepostoje da se skinu bas sa neta neki ljudi skupljaju te windowse za razlicite pda uredjaje posto su razlike ne u windowsu samom nego u hardveru koj taj aparat nosi.
neki se gadjaju neki ne.
uglavnom kako bilo prvo navedi koj aparat imas tacno hp .... pise ti uglavnom ispod baterije kad je izvadis model znaci . proveri pa javi.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vampirbg imas dva nacina 25.09.2007. 13:18 #28508

status: user
broj poruka: 711
1) Da skines obe instalacije, pokrenes instalaciju nemacke verzije i onda mu, kad prodje detekciju poturis engleske fajlove koji su preimenovani u imena nemackih (ovo radi sa starijim uredjajima)