Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Laptop i Tablet PC
Laptop: kako ovo popraviti?
STRANA 1 OD 1
hocukuci Laptop: kako ovo popraviti? 20.02.2016. 23:19 T62977

status: user
broj poruka: 296
Vlasnik (brat), u čijem odsustvu je laptop koristio otac (stariji čovek) kaže da nije pao, već je jednostavno zatvoren, a pri sledećem pokušaju nije bilo moguće da se ekran otvori. Nakako mi baš nelogično da je tako, al` ajde.

Koliko sam shvatio, ova šarka na strani gde je izlaz za monitor je zaglavila i sada pri pokušaju da se ekran podigne, otvara se cela strana kućišta. A ne može baš normalno i skroz ni da se zatvori ta strana (ne naleže dobro).
Sa druge strane je sve u redu.
Rekao sam im da ne pokušavaju više da otvaraju, da ne naprave veći karambol.

http://postimg.org/image/e89vvchef/
http://postimg.org/image/4dytpltmj/
http://postimg.org/image/e10rkl28d/
http://postimg.org/image/ze8gw0scv/

Može li se ovo popraviti u kući ili mora u servis? Uređaj se nalazi u unutrašnjosti, a najbliži lenovo servis je u Beogradu. Da li ovo podleže garanciji?

Lenovo ThinkPad E145



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dzonihsv re 20.02.2016. 23:29 #614414

status: user
broj poruka: 330
Učestao problem sa nekoliko serija Lenovo laptopova. Problem je u tome što se plastika u kojoj je navoj za šraf koji prolazi kroz držač šarke, odvalila. Popravke nema, samo zamena cele donje plastike ili da se provuče novi šraf koji bi prolazio skroz kroz držač šarke i izlazio skroz dole ispod donje plastike, pa se maticom tu fiksirao. Može relativno ok da se odradi ako se radi pažljivo.

ALI, sa obzirom da je laptop u garanciji (pošto pominješ istu), nek` se nosi to na reklamaciju. Jer, iako se kućnoj radinosti problem može popraviti sa ovom metodom koju navedoh, sa obzirom na postojanost garancije, ne vidim potrebu za cimanjem.

https://www.panoramio.com/user/dzonihsv - moja galerija

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
hocukuci Re: 20.02.2016. 23:40 #614417

status: user
broj poruka: 296
Hvala na brzom odgovoru. Znači ipak nije tresnuo kako sam bio ubeđen.

Laptop sam dobio od firme u leto 2014. znači ima oko godinu i po. Rekli su mi da ima garanciju, samo sada ne znam koliko, da li jednu ili dve godine daje Lenovo.

Malo mi je cimanje oko garancije, ali pošto kažeš da je ovo učestao problem, onda ću se malo iscimati. Bio sam ubeđen da je ljosnuo o pod, a za to nema garancije. Ovako je sada barem jasno da može da se reši u okviru garancije.

Pozdrav.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pajsgudgud Lepo si ti ovo slikao... 21.02.2016. 00:51 #614419

status: user
broj poruka: 3737
ako je pod garancijom u servis...

Ja sma imao manje više sličan problem gde je dolazilo do pucanja šarke. Menjao par puta...peripetija ali šta je tu je...
support normality

GA 990XA - UD3, AMD fx8320+ereboss, AMD entertainment 8GB r.a.m, Samsung evo 840 120gb, WD 500Gb, MSI 560Ti, Chieftec modular 750W.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile ... 21.02.2016. 03:49 #614421

status: user
broj poruka: 9460
Uh, bas zeznuto... Sarka zablokirala, najveroavtnije i povuklo se celo kuciste..... Odnesi i moraju da ti priznaju garanciju. Nemoguce je to namerno uraditi ili nekom nepaznjom...Verovatno fabricka greska...




- Majstore, da li će ići ili neće ići?
- Hm, mislim da će biti čupavo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
hocukuci hvala... 21.02.2016. 04:29 #614422

status: user
broj poruka: 296
Hvala svima na odgovorima. Videcu od ponedeljka da prikupim papire za garanciju pa nosim u servis. Javljam sta je bilo.
Pozdrav.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dbqp хеј чекај 21.02.2016. 20:09 #614435

status: user
broj poruka: 1368
покушај да опалиш у њега фју раундс фром бренд њу Еј Кеј 47...



Boj ne bije F-22 Raptor već boj bije S-500 u junaka

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
hocukuci Evo sta je bilo... 26.02.2016. 20:06 #614690

status: user
broj poruka: 296
Posle nekoliko dana prepucavanja sa gospodom iz K0mtr@de definitivno nece da prihvate da za uredjaj vazi 2 godine garancije (kupljen je juna 2014).

Kazu da ga nisu prodali fizickom vec pravnom licu, da imaju ugovor po kome je garancija 1 godinu i da u ovom slucaju ne vazi Zakon o zastiti potrosaca, koji izgleda predvidja 2 godine garancije (saobraznosti) samo za fizicka lica. Kazu da za pravna lica moze da nema garancije uopste, ako se tako dogovore i ugovorom obavezu.

Uputili me na zvanicni Lenovo servis. Ja zvao, a oni, nemamo deo, treba da narucimo iz inostranstva, ceka se minimum 15 dana da stigne, a onda nekoliko dana za ugradnju, i izadje u najboljem slucaju 20 dana. Naravno, ima da me oderu.

Moze li problem sa pocetka da se resi u nekom servisu na jednostavniji nacin, da se ne ceka dugo i da ne bude bas preskupo?

Ako neko ima preporuku, bio bih zahvalan.

Racunar je:

Lenovo ThinkPad E130
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60275. Broj poslatih odgovora: 646092.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs