Korisnik:   Lozinka: 
Prodajete auto? Na pravom ste mestu ...
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Grafičke i video karte, monitori, ...
Kupovina jakog skutera...
STRANA 1 OD 1
Adzem Kupovina jakog skutera... 17.11.2019. 09:23 T67191

status: user
broj poruka: 3663
Jel ima neko iskustva sa maksi skuterima od 400-500 kubika i 40-ak konjskih snaga? Da li je neko vozio nesto slicno i kaze svoje vidjenje stvari iz licnog iskustva? Plan mi je naravno gradska voznja, ali i van BG-a. Poslednja dva dana sam vozio od drugara Piaggio Beverly od 500 kubika, direktno ubrizgavanje i 41 konjska snaga. Ogromna ladja, veliki tockovi, stabilan, pouzdan i lepo zarezi kad mu se grune gas. Na auto-putu ide 160, sa dve osobe do 140. Jedina zamerka mi je polozaj tela, kao u djackoj klupi... Hajde napisite nesto bajkeri. :)


Finalna masina konacno sastavljena:
Ryzen 3600 OC
G.Skill Trident Z Neo 3800
MSI B450 Tomahawk Max
RX 5700 xt
Acer KG251QDbmiipx 240hz
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MilosNBG ... 17.11.2019. 10:29 #659676

status: user
broj poruka: 1585
Licno nisma bajker, ali burazer jeste.... Od skutera, za grad, Beverly je perfektan ako mene pitas, zaista odlican skuter, tu je i Burgman, dalje od njih dvojice ne bih ni gledao.

Medjutim, ako hoces i van grada... Definisi to van grada. Da skoknes do okolnih mesta, skuter je ok, ali propisan motor je propisan motor. Moras da provozas neki motor pa da uporedis, to ne moze niko ovako da ti kaze sta ce da ti legne, ali ono sto mogu da ti kazem sa sigurnoscu, je za put van grada - motor je motor, a skuter po meni nije za takve poduhvate.

U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
CyberConn MOTORI 17.11.2019. 12:32 #659678

status: user
broj poruka: 199
Kao neko ko je vozio skoro svaki dvotockas koji se moze naci na nasim prostorima a i malo sire,od automatika koji je na 50km/h umirao,do Hayabuse koja je na 350km/h trazila jos,mogu da ti kazem sledece... lepa je ideja skuter u ovo zadnje vreme,kocnica gas nema brige....apsolutno za grad mogu preporuciti poveci skuter,ima tona pogodnosti,ali bas zato za put na otvorenom ne mogu, jer za to ti treba ipak motor sa brzinama,gde ces ti regulisati broj obrtaja,sto ce kod skutera da ga ubija na otvorenom,velik broj obrtaja....on da bi isao 140 treba da pegla na mnogo obrtaja,raspasce ti se i usi i motor takvom voznjom,dok sa iole pristojnim motorom ubacis u sestu i krstaris na 140...plus polozaj tela,zavisno od motora naravno,ali ubedljivo su najgori na skuterima KAD SE DUZE VOZI,ovo napominjem jer su na kratke relacije naizgled veoma udobni...i realno jesu fini,ali ko proba da vozi skuter dva satabez prekida pri 140km/h,svako ko je to probao zna o cemu pricam...

MIND CONTROL

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile ... 17.11.2019. 13:52 #659682

status: user
broj poruka: 9097
Sve je to tacno, ali taj skuter se ne vozi na max da urla, nigde ne zuris. Dovoljna je brzina nekih 80km/h i on je na toj brzini veoma udoban, malo trosi, ne urla, radi na manjim obrtajima...

Sve preko toga zahteva bzninca za na duze staze. Ovo je motor da se vozikas po gradu i eventualno do 50km u radiusu. ALi to ne znaci da ne mozes i sa njim na more laganini.

Ja sam na grobnik isao vise puta motorom kao klinac jos tamo 80-ih. Cepao tada elektronik 90 nafriziran, isao je 120 ko nista, sredjen kao trkalica.. :) Cak i apencem sam isao.
Relacija Zadar-Grobnik. Vreca za spavanje i put sve ukupno 3 dana zezancije.

- Majstore, da li će ići ili neće ići?
- Hm, mislim da će biti čupavo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
macann ... 17.11.2019. 15:52 #659689

status: user
broj poruka: 30
Po mom skromnom misljenu, prica se svodi na 5 modela:

Yamaha XMAX 300
Honda SH 300
Yamaha XMAX 400
Yamaha TMAX 530
Honda Integra 750

Idemo redom:
Prva tri spadaju u kategoriju od 250-500ccm i registracija za njih je oko 13k + 3k tehnicki. Nude bas dosta za relativno malo novca, imaju ABS, mala potrosnja, okretnost, parkiranje gde god ti se prohte, laganica od voznje, udobnost je ok, ubrzanje odlicno. Potrosnja u gradu oko 3.5l dragocene tecnosti. Za van grada nisu bas pogodni jer za neke vece brzine mora veci gas odnosno veca potrosnja i nisu toliko udobni posle duze voznje.

Poslednja dva su zakon. Nude mnogo za mnogo novca. Registracija za ove masine je oko 23k + 3k tehnicki. Vozio sam oba.

Yamaha je medju najboljim skuterima na svetu, 45 KS. Ima tockove 15-ice, malo slabije upija neravnine odnosno relativno mali obim tocka za tu snagu. Udobna i u gradu i van grada. Ide kao lavina, dobra zastita od vetra, kocnice su sjajne, ubrzanje je vise nego odlicno. U krivinama je fenomenalna, teziste je nisko, zahvaljujuci aluminijumskom ramu, bolje lezi u krivinama od Honde. Potrosnja oko 5-6l.

Honda je najbolja integracija (Integra) motocikl-skuter, best of both worlds, neka posebna prica, 55KS. Jeftinija je od Tmax-a (prilicno). Ima tockove 17-ice, DCT menjac, menjas brzine kada hoces preko + i - klackalice, sjajna opcija (vozim 80 u sestoj i trosi tri litra, ne znam kako su to uspeli, ustvari znam - japanci). Udobnost je bolja nego kod Tmax-a, neravnine skoro da ne postoje, zastita od vetra je ok, ubrzanje je brutalno. U krivinama je odlicna, pogotovo pri izlasku kada se dodaje gas. Potrosnja oko 4-5l.

Yamaha je smekerica, svi se okrecu, ako imas Akrapovic izduv onda te svi cuju, classy, atraktivan skuter za sve pare. Jedan od najboljih, kao sto rekoh. Mana - relativno mali tockovi.

Honda je malo drugacija, nije toliko napucana i nije toliko classy. Nije toliko atraktivan skuter ali sve ostalo je za nijansu bolje od Tmax-a. Pravi vrh. Mana - malo vise cimanja oko podmazivanja lanca, za razliku od tmax-a jer nema lanac.

Iako oba mogu preko 170km, nikada ih nisam vozio preko 120. Ako je potreba 140-160 onda skuteri nisu za to. Snagu koju imaju, koristim kada zaobilazim automobile i kamione, sa 80 na 120 za par sekundi, meni je to vazno.

Preporuka? Bilo koji od nabrojanih, nema greske.
Piaggio, Peugeot, SYM, Kymco imaju odlicne modele ali to nije ista liga.
Steta sto Ducati nema scooter u ponudi
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic >> 17.11.2019. 17:08 #659690

status: user
broj poruka: 17479
Svrati u Motoring na Vracaru, pogledaj..
Kawasaki ima isto sjajne skutere.

Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja.
Gordon Allport


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bbocko posto vozim skutere... 18.11.2019. 00:19 #659696

status: user
broj poruka: 184
Najidealniji izbor ulozeno dobojeno je Honda Silver Wing 400cc, ali godiste od 2007 pa na gore. Od tog godista stavljena je lambda sonda pa je drasticno smanjena potrosnja. Jedni skuter od 400cc da ima dva cilindra, dosta snage za otvoren put, prava putna krstarica. Za grad je isto OK, jedino sto je tezak (oko 230 kg) ali se u samoj voznji to ne oseti. Potrosnja u gradu 4.5l, na magistralnom putu 4l, voznju autoputem zaobilazim jer je uzasno dosadna...
Jako pouzdan agregat, odrzavanje nije skupo (kais je 11.000 din) koji se menja na 15.000-20.000 km, mesta ispod sedista 50l (staju dve full face kacige).
Suzuki Burgman 400cc bi zaobisao (jedan cilindar, jako nizak skuter, mekano kvacilo-dolazi do zamora materijala vrlo brzo). Yamaha T-Max odlican ali jako skupo odrzavanje i cena samog skutera je velika, neudoban polozaj sedenja, nekako nagnut si unapred. Piaggo Beverly gradski skuter i nista vise, jedan polozaj nogu u toku voznje, ko vozi duze ture zna o cemu pricam.
Ovo pisem jer aktivno vozim i druzim se sa skuterasima, imas i odlican forum bjbikers gde mozes da sve pitas i procitas sta te interesuje.
Da rezimiram, ako se kupuje jaci skuter onda treba gledati da ima dva cilindra, rastereceniji agregat i nema apsolutno nikakvih vibracija pri kretanju koje se javljaju kod jednocilindrasa.

Skuteri sa dva cilindra:
Honda Silver Wing 400
Honda Silver Wing 600
Suzuki Burgman 650cc (ne i 400cc)
Yamaha T Max 500-530

Ne znam sa koliko novca raspolazes, ali svakako bi uzeo u izbor i Hondu Integru agregat iz NC-a (DCT menjac, veliki tockovi 17``, ali ispod sedista ne mozes kaciga da stane).

Eto nadam se da sam ti bar malo pomogao u izboru.




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
luja-88 RE: 18.11.2019. 16:17 #659699

status: user
broj poruka: 1314
Ja Integru uopšte ne svrstavam u skutere, iako proizvođač tako nalaže.
Naravno, sve zavisi od zahteva vozača... npr. savršen je za nekoga ko hoće da vozi motor, ali ga smara da menja brzine - s druge strane, tu je Mana sa CVT-om i sl.

Po pitanju brzine se slažem sa kolegama - skuter nije za vožnje na 150km/h, već grad i 40-80km/h.

99% skutera su:
-ili mali, pa ne ulivaju poverenje na otvorenom putu i ne možeš dovoljno da ga natovariš (pričam za dvoje).
-ili preveliki za provlačenje u gradskim uslovima vožnje (a tada sam pojam skutera gubi smisao).

Svakako, ti smisli šta se tebi se sviđa, kupuj i samo teraj!

Ako te neko nagovori na drugačije, nećeš biti zadovoljan jer ne kupuješ samo prevozno sredstvo (da je tako, gledao bi kantu od 50-125cc), već sredstvo koje će ti omogućiti neko uživanje!


npr. ja imam GSXF-a, koji je mrcina od 230kg, prvenstveno predviđena za putovanje, pa ipak 90% vožnje sa njim provedem u gradu - jbg, imam osmeh na licu svaki put kada ga vozim i to je to - ne smara me što nisam prvi na semaforu i ponekad čekam iza drugog vozila , što bi sa skuterom ili manjim motorom verovatno bilo drugačije.

Pre kupovine se eventualno na već pomenutom BJbikers forumu raspitaj oko pouzdanosti, cene održavanja i sl. pošto tamo ima i dugogodišnjih vozača pojedinih modela motora/skutera, pa se samim tim naiđe i na dobre poznavaoce istih (a ima i ozbiljnih majstora - nisu svi takvi, ruku na srce).
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
drum ... 24.11.2019. 00:20 #659766

status: user
broj poruka: 1215


Trebalo bi da napišeš do koje cifre bi išao prilikom kupovine Maxi Scooter-a.

Za vožnju u gradu su ipak 50cc i 125cc neprevaziđeni,pogotovo ako je poenta stiću što pre od tačke A do tačke B.Pogotovo dvotaktni.

Ako bi pored vožnje u gradu,isti taj scooter koristio i na putovanjima,onda gledaj veću kubikažu (od 400cc na dalje)

Piaggio Beverly i Aprilia Scarabeo su u retro fazonu,imaju malo veće točkove,ali se sedi potpuno uspravno i nemaju mesta noge da se ispruže.Nisu predviđeni za duge ture,mada mislim da je jedam iz `Maxi Scooter kluba` BJB sajta(foruma) pre 2-3 godine išao na grupnu vožnju do Alpa i nazad.

Potom imaš `sportske` scootere (Yamaha T-Max 500 i noviji 530,zatim Gilera Nexus 500,Aprilia SRV 850 i Gilera GP 800 (Gilera GP 800 i Aprilia SRV 850 nose isti agregat)).
To su scooteri koji imaju dosta snage u odnosu na druge velike scootere i namena im je brz start od semafora do semafora i brza vožnja kroz krivine na nekoj magistrali.
Ni oni nisu Touring scooteri,neka optimalna kilometraža sa njima po danu je oko 300km.Sve preko toga je zamorno za vozača.

I na kraju imaš `Fotelje`.Naziv,nezvanični do duše,dobili zbog položaja sedenja gde se sedi malo zavaljen u nazad i spadaju u Touring klasu.Od modela bih izdvojio:Honda Silver Wing 400 i 600,novija Integra 700 i X-ADV750,zatim Suzuki Burgman 400 i 650,Piaggio X10 500,Kymco Xciting 500 i novije BMW C600 sport i C650GT.
Ovo su već ozbiljne mašine sa kojima ljudi obilaze Evropu,pa i ceo svet.Imaju dobru zaštitu od vetra i kiše (noge su suve za razliku od klasičnih motora),sedišta su široka i udobna i sa njima 1000 km u jednom danu recimo do Grčke na more ne predstavlja problem ni za mašinu,niti za vozača,naravno uz pauze na svakih2.5 do 3 sata.

Po meni,za nekih ~3000e može da se nađe Honda Silver Wing SW-T 400.To je model sa 2 cilindra,FI ubrizgavanje goriva,često sa ABS-om (ovo je dobro ako si početnik).Nešto je lakši od modela sa 600cc i samim tim lakši za manervisanje i `cornering`,a opet dovoljno snažan sa putovanje sa dve osobe sa sve prtljagom,malom potrošnjom goriva (oko4l na 100km) i kvalitetnim i proverenim Honda agregatom.

@imakovic Kawasaki nema svoje skutere,niti su ih ikad proizvodili.
U zadnje 2-3 godine ima jedan model Kawasaki skutera od 300cc,ali je to u stvari Tajvanski Kymco,samo brendiran kao Kawa.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic >> 24.11.2019. 09:48 #659768

status: user
broj poruka: 17479
Ima J125 Kawasaki, e sad ne znam tacno ciji je motor, ali deluje vrhunski.

Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja.
Gordon Allport


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bbocko RE... 24.11.2019. 10:54 #659770

status: user
broj poruka: 184
Kawasaki J300 ima agregat iz Kymco Downtown-a. Cak BMW C600 i C650GT imaju u sebi Kymco agregate. Kymco je ozbiljan igrac sto se tice skutera, pouzdani su agregati.
Kao sto kaze Drum trebao si da kazes koja je gornja granica u lovi do koje bi isao. Ako nema granice onda samo Honda X-ADV.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Adzem ... 24.11.2019. 11:20 #659771

status: user
broj poruka: 3663
Problem u celoj prici, je to sto su ozbiljni skuteri skupi. Mogu platiti oko 1500 nekog Beverlija, ali nemam srca dati 2500-3000e(niti ih imam trenutno), a za tu lovu mogu uzeti neki dobar naked i pravu motorcinu. Recimo da imam 1600-1700e. Sto se tice Beverlija, ne svidja mi se taj jedan cilindar i sto se motor cuje kao freza. Takodje sam ocekivao da vuce agresivnije, ipak sam vozio 500 kubika i 40-ak konja, medjutim citajujuci po netu, ispada da je snaga slicna kao neki Beverli od 250-300 kubika i duplo manje konja. Pojma nemam kako je to moguce, ali svi skoro govore isto. Da je Beverli od oko 300 kubika najbolja kupovina, ako se naravno odlucim za taj model.

Ma znam ja sta meni treba i sta bi ispunilo sva moja ocekivanja, ali nemam lovu. Neki naked automatic, tipa ona pandurska Aprilia, 100 konja i kraj price. Ne lozi mene krajnja brzina, vec hocu sto brze do stotkice da dodjem iz mesta. A na auto putu da vozim 130-140 i da ne osetim tu brzinu.


Finalna masina konacno sastavljena:
Ryzen 3600 OC
G.Skill Trident Z Neo 3800
MSI B450 Tomahawk Max
RX 5700 xt
Acer KG251QDbmiipx 240hz

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
aco Re 26.11.2019. 19:23 #659810

status: user
broj poruka: 2785
Budžet te mnogo ograničava. Moje neko mišljenje i za neke moje potrebe X Max 250/300 je top motor. Provozao sam skorije Apriliju Skarabeo 250, 90-100km/h ne oseća. Možda može da se uklopi u budžet ona.

Ja se isto razmišljam oko kupovine skutera od 250 kubika do max 2000e. I kad pogledam sve, Beverly je tu najbolji izbor (bar ja tako mislim).

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 58529. Broj poslatih odgovora: 626604.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | superponuda.com | bginfo.rs | nsinfo.rs | kginfo.rs | nisinfo.rs | lisica.rs | berzavozila.com | Reklama: Otkup automobila | Selidbe Beograd