Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Konfiguracije
Konfiguracije
Budzet komp za Premiere Pro
STRANA 1 OD 1
vaso1981 Budzet komp za Premiere Pro 22.12.2020. 21:08 T67945

status: user
broj poruka: 3
U pitanju je hobi, nista ozbiljno, pa ne bih ni previse ulagao.
Trenutno u kompu imam i5 3470, 16gb ddr3, gtx 750.
S obzirom da sam laik, imam par pitanja u vezi racunara:
1)Da li je danas prevazidjen i7 3770 za video obradu (posto bi mi to bio najjeftiniji upgrade
procesora).
2)U kojoj meri grafika doprinosi celom procesu obrade, tj na sta se fokusirati: jaci cpu ili jaci gpu?
3) Da li je rx 570 pogodna za Premiere, ili kupiti neku Nvidiu?
Unapred zahvalan na odgovorima.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
imarkovic >> 22.12.2020. 23:22 #667072

status: user
broj poruka: 18940
1. Nije, ali naravno ima mnogo bolje, po meni se ne isplati 3470 - > 3770 upgrade, sem ako te bas izadje povoljno, mada znam da nije povoljno.
2. Znaci, ali ako nemas 2k/4k monitor, ta grafika ce ti sasvim zavrsiti posao
3. Pogodna je.

To je i dalje dobra konfiguracija, ja bih to prvo probao kako radi, pa tek onda razmatrao neki upgrade, u zavisnosti od ozbiljnosti obrade. `Budzet komp` mi deluje kao da mozes da ostavis sve to kako jeste, ili u krajnjem slucaju da menjas SVE.

Crta ličnosti je uopšten i usredsređen neuropsihički sistem, svojstven za individuu, kadar da različite draži ucini funkcionalno ekvivalentnim i da započne
i vodi različite vidove adaptivnog i ekspresivnog ponašanja.
Gordon Allport


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vaso1981 re: 23.12.2020. 13:03 #667087

status: user
broj poruka: 3
Hvala na odgovorima.
Isprobao sam nesto osnovno, par efekata video tranzicije prodje ok, a zatim krene da baguje, tj secka. Bitno mi je da preview bude koliko-toliko upotrebljiv. Imam 2k monitor.