Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Ploče, procesori i memorije
Sampro i7 Master računar
STRANA 7 OD 8  
VMARC SPORT M 14.05.2009. 20:12 #113897

status: user
broj poruka: 9387
To je paket opreme, koji nudi sve. Moj je crni, ali ne metalik. Odlicno mu stoji, ali se svaka i najmanja ogrebotina vidi. Inace, nisam hteo da bacam pare na Sport M paket, ali ok, ko voli nek izvoli.

I ako mogu da ti dam savet. Nemoj da kupujes 135i. Kupi Evo. Ono sta te ispunjava do krajnjih granica i ono sto ti ne skida osmeh sa lica.

Over and out.

Baby BM

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Slavuj ... 14.05.2009. 20:13 #113898

status: user
broj poruka: 2236
Ako bih ja sa jedne strane imao prilično jak motor u karoseriji ``klompa``, za koju znam da će svakako ``leteti`` po putu, jer je relativno lagan auto, a sa druge strane model sa skoro duplo manjim motorom, a sa ~90% sličnosti u performansama, ali koji je neuporedivo stabilniji na putu, upravljiviji, aerodinamičniji i kvaliteta izrade koga prati VIŠEDECENIJSKA reputacija ili u kilometrima, višemilionska... `ajd da dizajn ne spominjem, pa, mislim da bih se dvoumio jedno 5 stotinki...

Verovatno zato jer se meni ne vozi samo guzica u kolima, nego i glava. Neka vozi ko šta hoće ako ga to ispunjava zbog nekog znaka na volanu, priveska za ključeve ili nekog utiska koji možda ostavlja na nekoga, to je stvar ukusa i ja u to ne ulazim, ali to objektivno nije ona bezbednost i ono nerazmišljanje o potencijalnom ``resetovanju`` o prvo stablo koje nudi konkurent iz Japana, i zato bi taj Mitsubishi za kvalitet mog života bio nemerljivo prihvatljiviji.

Šta me briga ko će šta da misli o bilo čemu, pa nisam ja neka baba iz neke selendre da bi me takve stvari interesovale.

Dobar dan - dobar dan, tak`a i tak`a stvar !
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Equinoxe Re: Forumas 14.05.2009. 20:14 #113899

status: user
broj poruka: 12057

Nije ni jedno ni drugo, to su ljudi koji učestvuju u forumu. Imaš neko bolje ime ?
Neću ni sa kim da se prepirem, al zar ne želite da kad tražite neku temu, i pronađete je, da u njoj piše ono što vas o toj temi zanima, a ne nešto levo ?

I mene kola zanimaju, obožavam Top Gear, trenutno nisam u situaciji da ih kupim, al kad kupim, i oldučim da o tome pišem i delim mišljenje sa vama da to radim recimo u temi:
Forum -> Svaštara / PC Berza Caffe -> Sportski automobili.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Hoping for the best but expecting the worst.


:: PFHAHAHAHAHAHAHA
::
:: Izvini, gos`n Forumasu.
::
:: Jel to titula ili etiketiranje
::
::
:: Forumas... hihihihihihihihi..
::
::
:: Baby B
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Ajd prestanite! 14.05.2009. 20:15 #113900

status: user
broj poruka: 18472
Sad se ponasate stvarno kao neka deca!
Ako je tema otisla u off i ako smo se dotakli neceg sto nas sve zajedno interesuje kakve veze ima?Nek se malo izduvamo,sta fali..Posto moderatora nema kad smo se vec raspisali pa da to prebaci u PC Berza Caffe i sl onda ovde nek ostane..

@pajsgudgud@ Tebe se secam dobro da si me pljuvao zestoko kad je bio atak na moju licnost sa ostalom kompanijom ovde na forumu.Nema veze oprastam ti.
Ali za kaznu si mi duzan druze da te ja jednom provozam,veruj mi da bi kocio i ocima i nogama i rukama,grebao bi da izadjes iz kola..Sutradan ili isti dan bi morali da ti salivaju stravu..Hahahahahaha..Znas kako je kad u krivinu ulazis popreko a provalija dole ispod?

@VMARC@ Pa cekaj..Koja je sad tvoja verzija?Ja sam razumeo da je verzija sa 300 KS?Tako sam nasao i na netu!
EVO X mi se ne svidja,na zalost sam razocaran!
Dugo ja gledam sta za neki normalan novac moze da se uzme ali jos uvek nemam sta od japaneza da izaberem a da ispunjava moje kriterijume.Jedini auto koji je osvojio moju dusu dok je bio nov je ta Toyota Corolla iz tog toba.EVO IX nema da se kupi nov itd..To je to..Zato sad i vozim Turbo Diesel-a!

I Want to believe - The truth is out there





:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
pajsgudgud Re: Ajd prestanite! 14.05.2009. 20:23 #113903

status: user
broj poruka: 3737
Bio je atak na tvoju ličnost jer si kakio malo više. Ja sam te prozvao jedanput jer si baš preterao. No dobro, nećemo sad o tome to je davno prošloo vreme. Može vožnja, a posle toga da sednemo na bicikle pa malo van puteva da vidimo kakav si sa dvotočkašima.

Fala za oprost oče.)

Btw svet se menja od kada si počeo da bacaš linkove o Ati kartama. Pozitivno.
Nasiljem protiv argumenata...

:: Sad se ponasate stvarno kao neka deca
:: Ako je tema otisla u off i ako smo se dotakli neceg sto nas sve zajedno interesuje kakve veze ima?Nek se malo izduvamo,sta fali..Posto moderatora nema kad smo se vec raspisali pa da to prebaci u PC Berza Caffe i sl onda ovde nek ostane.
::
:: @pajsgudgud@ Tebe se secam dobro da si me pljuvao zestoko kad je bio atak na moju licnost sa ostalom kompanijom ovde na forumu.Nema veze oprastam ti
:: Ali za kaznu si mi duzan druze da te ja jednom provozam,veruj mi da bi kocio i ocima i nogama i rukama,grebao bi da izadjes iz kola..Sutradan ili isti dan bi morali da ti salivaju stravu..Hahahahahaha..Znas kako je kad u krivinu ulazis popreko a provalija dole ispod?
::
:: @VMARC@ Pa cekaj..Koja je sad tvoja verzija?Ja sam razumeo da je verzija sa 300 KS?Tako sam nasao i na netu
:: EVO X mi se ne svidja,na zalost sam razocaran
::
:: I Want to believe - The truth is out there
::
::
::
::
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Da ne pomisle ljudi da nismo normalni! 14.05.2009. 20:26 #113905

status: user
broj poruka: 18472
Postoje emisije za extremne sportove i pocinju ovako :

Ovo ne pokusavajte kod kuce i sl..

Poenta sledeca je,ne smatram sebe nekim profesionalcem ali nebi da dam ni sliku nekog ludaka za volanom koji ne zna sta radi.Jednostavno i to je sve vezba,neki vid i talenta.Mnogo faktora moraju da se ispostuju da bi se tako vozilo i plus moras da imas maximalnu opreznost i proracunatost.Neke stvari se ne rade tako cesto i ne izvode na svakom mestu!Sve sto radis radis uz poseban rizik.
Definitivno je najveca istina a glasi stara izreka :

`Strpljen,spasen`

Imajte to u vidu..

Pozz!

I Want to believe - The truth is out there





:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Pa upravo ta 306KS 14.05.2009. 20:35 #113907

status: user
broj poruka: 9387
Ali ja da sam na tvom mestu, nikada nebih kupio 135i ako je Evo ono sta me ispunjava. kapiras?

Dobro bre, Slavuj, sta sad cvrkuces. Covece vise ne postoje nebezbedni automobili. Ti svakim svojim postom sve vise kopas sebi jamu, a neznanje ili neupucenost, glupost, sta li je...??? te sve dublje potiskuje u nju.

Covece, taj BMW je napravljen da ide brzo. To nije tjunirana i cipovana masina, kao EVO. Kako ne mozes to da shvatis. Evo najprostije moguce da pokusam da ti stavim do znanja, jer mi se cini da tvoja glupost proizilazi iz neverovatnih predrasuda.
Za trenutak, samo za trenutak, izbi sebi iz glave averziju prema Bavarcima i slusaj, pazljivo...

BMW pravi odlicne automobile. Njegove fabricke STOCK verzije su izuzetno mocne masine. BMW ne tjunira svoje automobile. To rade drugi za njih. Ako hoces tjuniranog BMWa, ti odes u Schnitzer i kupis pojacanu verziju. E takvoj verziji ni jedan japanac ne moze da stane na crtu po pitanju kvaliteta i bezbednosti. Naravno tjunirani japanac u klasi.


Najveca glupost koju uporno pokusavas da nametnes je da je BMW 135i nebezbedan auto. Ajd upotrebi google malo.

Mitsubishi i Nissan tjuniraju svoje automobile. Oni ti daju reli verzije automobila po astronomskoj ceni. E sad ti meni reci, da li smatras da je bezbedniji auto koji je napravljen fabricki da ide brzo i ima ogroman tjuning potencijal ili tjuniran auto koji je napucan do krajnjih granica...?


Baby BM

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire @VMARC 14.05.2009. 20:45 #113908

status: user
broj poruka: 18472
Samo malo te moram ispraviti.Nisu Mitshubishi i Nissan klasicne tunirane (chipovane) masine vec sportske verzije osnovnih modela.Cak i nemaju chip tuning.Tu postoji razlika jer takodje mozes da kupis tuniranog EVO-a van fabrickih osnovnih specifikacija.Catfish?
BMW je sam po sebi auto koji ima sportsku dusu,pa cak i diesel-i idu stvarno zapanjujuce brzo.Poenta je da oni svoj auto plasiraju takvog kakvog ga godinama prave i kakav su ugled i stekli.BMW se odlikuje dobrim atmosferskim motorom (kvalitetnim) gde je odradjena elastika ,takodje i odlican proracun odnosa tezine i snage - kilo konjska snaga..Itd..To nije nista novo za BMW vec cinjenica koja putuje vec godinama a kako vreme odmice tako i tehnologija napreduje..
Inace rekao si da ne postoji sportski BMW tj fabricki tuniran.Postoji i to je najpopularniji model pod oznakom M!Postoji M BMW-ovo odeljenje gde se fabricki tunira i budzi bemwejac.Inace najvece BMW budzevine radi ALPINA!


I Want to believe - The truth is out there





:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC M je top ponude. 14.05.2009. 20:52 #113909

status: user
broj poruka: 9387
To nije tjuniran model, vec ima svoj poseban agregat. Slozio bih se sa svim ostalim, ukljucujuci i tezu o cipovanju. Nisam se dobro izrazio, u pravu si.

E sad, batali sve to, razumemo se mi.
Sada bih ti ja predstavio moju Dream Machine. reci mi objektivno sta mislis o njemu, uopste nije vazno to sto cu ga jednog dana, gotovo sigurno posedovati, kao ljubimca.

http://videos.streetfire.net/video/Top-Gear-BMW-M3-CSL_645108.htm

Baby BM

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Slavuj ... 14.05.2009. 21:22 #113916

status: user
broj poruka: 2236
Naravno da smatram da će duže(bezbednije) raditi onaj koji nije fabrički napucan do krajnjih granica, ali u ogroman tjuning potencijal ne računam chip tuning kod majstor-Mileta za 300 eura.

O Evo-ima i Impreza-ma sa 500+ konja za +15 000$ ne znam šta da ti napišem, jer ako to nije tuning potencijal, ne znam šta jeste, a koliko više košta M3 Schnitzer u odnosu na fabrički M3 ? 2 puta ?

Da je, taj 135, 5-10cm širi, 10cm niži, da mu je težište par cm niže, da ima neke veće, kvalitetnije diskove, pa i da pričamo o nekoj bezbednosti, a ovako, ja stvarno ne mogu da shvatim da su bilo kome, od sopstvene glave bitnije neke zvezdice, crtice i kurčići koje kače neki ``eksperti``.

Ne sumnjam da će taj motor preživeti 300k km, jer je PREJAK za tu karoseriju. Ne sumnjam i da je brz u krivini, u odnosu na neko seosko sokoćalo, ali da ta ``klompa`` uđe u krivinu i iz iste izađe približnom ili čak istom brzinom kojom to radi EVO X, ja mislim da bi završila u prvoj bankini, banderi, provaliji, nekako mi je potpuno logično obzirom na gabarite. Žao mi je ako te to nervira, ja tako mislim.

Dobar dan - dobar dan, tak`a i tak`a stvar !
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: ... 14.05.2009. 21:39 #113918

status: user
broj poruka: 9387
Pa tih 10-15-20K. Sad zavisi koji. Odakle ti ta informacija o 2x?

Eto vidis, o tome ti pricam. Kako god ti zvucala, raduje me to sto lupas iz predrasuda, to u dobroj meri smanjuje i mogucnost lupanja iz gluposti, ali je i u potpunosti ne iskljucuje. Ne kosta 2x, kosta koliko iz za Evo, mozda a u nekim slucejevima i jeftinije, ma ko bi ga znao....

Mozda ti je neko nalupao samare iz nakog BMWa, maltretirao te, nipodastavao.... stagod... Pa imas takvo misljenje o njima. Ta prica o Beogradskom Mangupskom Vozilu je iz nakih davnih vremena, koje su iza nas. BMW pravi sporske automobile, sjajne sportke automobile. I kada kupis BMW, ti si kupio to. Sportski automobil, koji ti pruza uzivanje u voznji, bilo u voznji do posla, prodavnice, autoputu ili trkackoj stazi. Kada kupujes japanca ti imas izbor. Hoces li auto svaki dan, ili ces njegovu sportsku verziju ili sportsku verziju njegove sportske verzije... ili neku vec sportsku verziju neke sportske verzije...

Dakle, izbrisi predrasude, mozda i nisi toliko glup koliko si se pokazao u ovoj temi, ali defakto nisi ni toliko pametan koliko se pravis ili koliko bi zeleo da budes. Ako jesi, pogresno ti je usmerena energija, pa pamet ne moze da dodje do izrazaja. Pokusaj da se malo manje pravis pametan i ona ce sama ispivati na povrsinu, sasvim sigurano ako je ima. Nemoj ovo da shvatis kao prozivku ili savet. Jednostavno primi to k znanju i poradi na sebi.

I zapamti, BMW serije 1 je odlican automobil. Ali ne i za one koji automobile koriste samo za prevoz od tacke A do tacke B, vec za one koji to rade sa osmehom .) Za one druge tu je golf ili lancer.

PS. Gotivim i ja japance. Ne znam da li si video listu automobila koje bih vozio da ne postoji BM.




Baby BM

:
:: O Evo-ima i Impreza-ma sa 500+ konja za +15 000$ ne znam šta da ti napišem, jer ako to nije tuning potencijal, ne znam šta jeste, a koliko više košta M3 Schnitzer u odnosu na fabrički M3 ? 2 puta
::
:: Dobar dan - dobar dan, tak`a i tak`a stvar !
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Re: M je top ponude. 14.05.2009. 21:55 #113923

status: user
broj poruka: 18472
Sad kad ti ispricam jednu anegdotu znaces i moje misljenje.Stavili smo drugara kod jednog mog prijatelja u ovaj isti auto na suvozacevo sediste.Dogovor je bio sledeci.Ako uspe da se pomeri iz sedista moze da uzme 1000 Eur koje je stavljeno ispred njega na tablu!Prva,druga,treca..Sta mislis dal je uspeo da se izmigolji?

Evo cisto malo da malo zasladim :

http://www.metacafe.com/watch/110652/top_gear/

http://www.youtube.com/watch?v=1y0eVoz2aGA

Gledaj ovog pavijana kako se samo nalozio a nema pojma sta se krije ispod haube:

http://www.youtube.com/watch?v=ZltgWIBcijY&feature=PlayList&p=7D12253E4F1993D0&index=40&playnext=2&playnext_from=PL


Ako se staza pominje (krivine) onda definitivno japanezi imaju prednost..
Vidi se iz primera FQ 400 gde lupa po usima Lamborghini-ja..

I Want to believe - The truth is out there





:: To nije tjuniran model, vec ima svoj poseban agregat. Slozio bih se sa svim ostalim, ukljucujuci i tezu o cipovanju. Nisam se dobro izrazio, u pravu si
::
:: E sad, batali sve to, razumemo se mi.
:: Sada bih ti ja predstavio moju Dream Machine. reci mi objektivno sta mislis o njemu, uopste nije vazno to sto cu ga jednog dana, gotovo sigurno posedovati, kao ljubimca
::
:: http://videos.streetfire.net/video/Top-Gear-BMW-M3-CSL_645108.ht
::
:: Baby B
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Jel si siguran da je to bio SiEsEl? 14.05.2009. 23:08 #113955

status: user
broj poruka: 9387
Koliko znam u okruzenju ga ima samo jedan tip iz Hrvatske. 3200cc 360HP, bez mehanickih pomagala. Cist atmosferac. Motor je zlo bozije i proizvodi, po mnogima, najlepsi zvuk koji je jedan BMW ikada imao. A BMW je poznat po tome da obraca posebnu paznju na zvuk motora u razlicitim fazama obrtaja.


Baby BM

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Slavuj ... 14.05.2009. 23:18 #113962

status: user
broj poruka: 2236
@Sky,
ma, za ljubitelje BMW-a krivine postoje samo na trkačkim stazama, pa su totalno nebitne ako se vozi po gradu. Ko je još video krivinu u gradu ? :) Ima ih možda još samo u Tokiu...

@VMARC,
misilm da sam jednom davno bio pročitao da je Hamman ili Schnitzer M6 koštao oko 200.000, pa sam zato pitao kolika je razlika kod M3 modela.

Stvarno pripazi šta pišeš, od smeha zamalo nisam ispao iz fotelje posle čitanja o lupanju šamara.

I, nisam se ja uvredio tvojim prozivanjima, dobacivanjima i nekim stavovima ``u pokušaju``, svestan sam koliko čega znam i umem i na sve što traži pažnju nemam ni vremena ni volje da se osvrćem, ali mislim da te ne bi ubilo da proradiš malo na vokabularu, psuješ kao kočijaš iz male Moštanice, a mator si čovek. Ja ne bih smeo ni u ogledalo da pogledam kada bih se tako ponašao u ovim godinama, a u tim tvojim treba makar koliko-toliko da usmeravaš mlađe svojim nekim mudrolijama i savetima, da budeš primer pristojnosti i inteligencije, a ne da ti životna opsesija bude da opipaš čiji je duži od tvog.

Ako si uopšte ti kupio taj auto, drago mi je da misliš da je pametna investicija, pošto ja ne mislim tako.

Opet ću napisati, meni se u autu vozi i glava, a ne samo guzica.

Pozdrav.

Dobar dan - dobar dan, tak`a i tak`a stvar !
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Re: Jel si siguran da je to bio SiEsEl? 14.05.2009. 23:21 #113964

status: user
broj poruka: 18472
Not here my friend!Svabija..Tamo ih ima koliko hoces.Inace vlasnik je bio moj drugar!

@Slavuj@

Ma bez brige,zna se sta je Japanac,EVO,Skyline i slicne zveri


I Want to believe - The truth is out there





:: Koliko znam u okruzenju ga ima samo jedan tip iz Hrvatske. 3200cc 360HP, bez mehanickih pomagala. Cist atmosferac. Motor je zlo bozije i proizvodi, po mnogima, najlepsi zvuk koji je jedan BMW ikada imao. A BMW je poznat po tome da obraca posebnu paznju na zvuk motora u razlicitim fazama obrtaja
::
::
:: Baby B
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
NMY @ M3 CSL 14.05.2009. 23:23 #113966

status: user
broj poruka: 1509
Taj motor jeste dobar, ali nije bas nesto toliko bolji od takoreci ``obicnog`` M3 motora koji ima ``samo`` 343KS...
M3 CSL je olaksan za nekoliko desetina kg tako da ima bolji odnos tezina/KS od ``obicnog`` M3 modela...

Inace, prijatelj vozi M3 Cabrio, E46, 2002gp, 343KS, SMG II mjenjac, da ne pricam previse...
Nakon prve voznje sa tim M3 vrat me zabolio, a samo zato jer sam pokusavao da se oduprem sili koja vuce glavu unazad i bocno kroz krivinu, znate sami kako je to...
Imao sam negdje i snimak te voznje, ali ko zna gdje je to sada...

O zvuku da ne pricam, cini mi se da ima standardni izduvni sistem, a zvuk je fantastican...

1-3k obr/min je OK, nije glasan mnogo i moze se normalno voziti...
3-5k obr/min je relativno glasniji , ali opet donekle i prihvatljivo...
Sve preko 5k obr/min je ZLO, auto mijenja zvuk i cud, motor cisto moli za jos vise gasa, a iskreno, tesko je se oduprijeti takvom zvuku i adrenalinu koji skoci u sekundi...
Prosto ocara(pa)va...


SONY VAIO VGN-FW285J

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: @ M3 CSL 15.05.2009. 01:19 #114000

status: user
broj poruka: 9387
Da dodam. E46 M3 CSL je napravljen u limitiranoj seriji od 1400 komada. kada sam gledao cene preko, nije se mogao naci sa pristojnom kilometrazom (manje od 50 000km), ispod 50 000 evra. Skoro svii su imali brdo dodatne opreme, koja BTW uopste ne utice na cenu. Dobar je 50K imao klimu ili nemao :) To mi je jos uvek skupo.


Baby BM

:: Taj motor jeste dobar, ali nije bas nesto toliko bolji od takoreci ``obicnog`` M3 motora koji ima ``samo`` 343KS..
:: M3 CSL je olaksan za nekoliko desetina kg tako da ima bolji odnos tezina/KS od ``obicnog`` M3 modela..
::
:: Inace, prijatelj vozi M3 Cabrio, E46, 2002gp, 343KS, SMG II mjenjac, da ne pricam previse..
:: Nakon prve voznje sa tim M3 vrat me zabolio, a samo zato jer sam pokusavao da se oduprem sili koja vuce glavu unazad i bocno kroz krivinu, znate sami kako je to..
:: Imao sam negdje i snimak te voznje, ali ko zna gdje je to sada..
::
:: O zvuku da ne pricam, cini mi se da ima standardni izduvni sistem, a zvuk je fantastican..
::
:: 1-3k obr/min je OK, nije glasan mnogo i moze se normalno voziti..
:: 3-5k obr/min je relativno glasniji , ali opet donekle i prihvatljivo..
:: Sve preko 5k obr/min je ZLO, auto mijenja zvuk i cud, motor cisto moli za jos vise gasa, a iskreno, tesko je se oduprijeti takvom zvuku i adrenalinu koji skoci u sekundi..
:: Prosto ocara(pa)va...
::
::
:: SONY VAIO VGN-FW285
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
SkyFire Re: Re: @ M3 CSL 15.05.2009. 01:27 #114002

status: user
broj poruka: 18472
Drugar mi ima M5 E34 i svakodnevno se prakira u blizini mene.Zvuk koji taj auto ima je neverovatan.Nesto sto bi najblize bilo uporediti je da se cuje kao formula :

http://www.zeckhausen.com/images/Cars/BMW/E34/E34_M5.jpg

Inace njegov je i malo tuniran tako da ima negde oko 360 i kusur konjica..

update:Njegov je 3.6cc verzija..


I Want to believe - The truth is out there





:: Da dodam. E46 M3 CSL je napravljen u limitiranoj seriji od 1400 komada. kada sam gledao cene preko, nije se mogao naci sa pristojnom kilometrazom (manje od 50 000km), ispod 50 000 evra. Skoro svii su imali brdo dodatne opreme, koja BTW uopste ne utice na cenu. Dobar je 50K imao klimu ili nemao :) To mi je jos uvek skupo.
::
::
:: Baby B
::
:: :: Taj motor jeste dobar, ali nije bas nesto toliko bolji od takoreci ``obicnog`` M3 motora koji ima ``samo`` 343KS..
:: :: M3 CSL je olaksan za nekoliko desetina kg tako da ima bolji odnos tezina/KS od ``obicnog`` M3 modela..
:: ::
:: :: Inace, prijatelj vozi M3 Cabrio, E46, 2002gp, 343KS, SMG II mjenjac, da ne pricam previse..
:: :: Nakon prve voznje sa tim M3 vrat me zabolio, a samo zato jer sam pokusavao da se oduprem sili koja vuce glavu unazad i bocno kroz krivinu, znate sami kako je to..
:: :: Imao sam negdje i snimak te voznje, ali ko zna gdje je to sada..
:: ::
:: :: O zvuku da ne pricam, cini mi se da ima standardni izduvni sistem, a zvuk je fantastican..
:: ::
:: :: 1-3k obr/min je OK, nije glasan mnogo i moze se normalno voziti..
:: :: 3-5k obr/min je relativno glasniji , ali opet donekle i prihvatljivo..
:: :: Sve preko 5k obr/min je ZLO, auto mijenja zvuk i cud, motor cisto moli za jos vise gasa, a iskreno, tesko je se oduprijeti takvom zvuku i adrenalinu koji skoci u sekundi..
:: :: Prosto ocara(pa)va...
:: ::
:: ::
:: :: SONY VAIO VGN-FW285
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
NMY zelja... 15.05.2009. 08:34 #114025

status: user
broj poruka: 1509
Recimo, imam zelju da se provozem u staroj kockici, tacnije E30, naravno M da bude...

Dvojica drugova mi imaju te kockice, tacnije sada samo jedan, oba su bila 325i, samo je jedan sa dvije bregaste tj. 24V (u praksi, 170KS vs. 192KS)...

Ovaj sto je imao jaci dao je nekom drugu da vozi i ovaj negdje krenuo, sibnuo ga u manju na mokroj cesti i okrenulo ga za 180 tako da je u rikverc izletio sa puta i otisao u tri lepe... (tacnije rijeku)
Auto je stojalo u vodi nekoliko dana, potpuno unisteno, ako nadjem slike saljem vam obojici, srecom pa vozacu nije nista bilo...

Ovaj drugi sto vozi obicni sa 170KS i dalje vozi, vozao sam ga i ja i auto je stvarno bruka...
Mislim u fazonu bez kontrola proklizavanja i slicno...

Uzivancija voziti, a zvuk mu je ,iskreno receno, savrsen, po mom sluhu veoma slican onom sto sam ranije spominjao (M3 E46), samo sto naravno slabije ide...



SONY VAIO VGN-FW285J

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Slavuj ... 15.05.2009. 09:21 #114035

status: user
broj poruka: 2236
Ne znam da li u Srbiji postoji ijedan E30 M3, ali pravi, fabrički, kompletan, ne sastavljan u kućnoj radinosti. Nema čoveka koji takvom autu nije negde makar otkinuo branik, točak, gepek ili vrata.

Svi su negde prepolovljeni, resetovani, prevrnuti, potopljeni, u nekim kanalima, kućama pored puta...

Nešto mi se čini da je jedan kog sam zagledao pre par godina imao ~240-250hp, kao fabričkih.

Zvuk sam zaboravio, ali sam imao nekoliko fotografija, i najblaže rečeno, osim oblika farova, gotovo da nije imao blage veze sa ovim komadima kojih ima najviše po ulici.

Nažalost, koliko se sećam, i ovaj komad je završio negde na krovu u nekom Mačvanskom Prnjavoru, posle izletanja nekog traktora ili kombajna iz nekog dvorišta. Nisam siguran, ali je tako nešto bilo. Otprilike je ostao čitav zadnji spojler možda i sijalica levog migavca.

Dobar dan - dobar dan, tak`a i tak`a stvar !
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gogi1 ima 15.05.2009. 09:57 #114040

status: user
broj poruka: 2076



ima pravi e30 M3, crna boja VR table, dovozio ga je na Nisku auto pijacu, moj drug mu je nudio kockicu 325i 170ks i fiat croma za taj m3 ali je ovaj hteo i doplatu pa se nisu dogovorili............ A u Bugarskoj ih ima koliko hoces, ali to je vec star auto a i svaki je muchen tako da se ne isplati uzimati.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
NMY @ 4 SkyFire and Japanese Cars lovers... 15.05.2009. 23:24 #114223

status: user
broj poruka: 1509
NISSAN GT-R POSTIGAO NOVI REKORD NA NORDSCHLEIFE STAZI
Novo rekordno vrijeme kruga u Nurburgringu je 7 minuta 26 sekundi 70 stotinki!

Nissan GT-R, nositelj naslova `Svjetski sportski automobil 2009. godine` poboljšao je 23.4.2009. svoje vrijeme kruga na poznatoj Nurburgringškoj Nordschleife stazi u Njemačkoj na 7minuta 26 sekundi 70 stotinki. Nvo novo vrijeme podcrtava predanost Nissanovog inženjerskog tima stalnom usavršavanju performansi Nissan GT-R automobila. Prethodno zabilježena vremena na ‘Ringu’ bila su:
7 minuta 27 sekundi 56 (15. travnja 2009.)
7 minuta 29 (u travnju 2008.)
7 minuta 38 (u rujnu 2007.)

Ovaj rekord demonstrira našu posvećenost stalnom razvoju Nissan GT-R-a`, kaže Kazutoshi Mizuno, glavni inženjer i glavni specijalist za vozilo. `Mi bismo i dalje voljeli pružati osjećaj strasti i ponosa vlasnicima GT-R-a, poboljšavajući njegove performanse svake godine.` Nissan GT-R osvojio je više od desetak nagrada širom svijeta, uključujući i nagradu Auta godine časopisa CAR Magazine u Velikoj Britaniji i naslov Auta godine časopisa Motor Trend i Automobile Magazine u SAD-u. Dok Nissan GT-R gradi svoj uspjeh na snažnom imidžu i bogatom nasljeđu među strastvenim obožavateljima sportskih automobila, njegova poboljšana verzija za 2010. godinu bit će prva koja će se prodavati širom svijeta. Lansirana je u Japanu u prosincu 2008., u SAD-u u ožujku 2009., a u Europi, zemljama Perzijskog zaljeva, Australiji, Novom Zelandu i Tajvanu u travnju 2009. godine. Europa je trenutačno u procesu isporuke prvih GT-R-ova za više od 2,200 kupaca koji su vozila naručili u fazi prednarudžbe.Model R35 GT-R najprije je lansiran u Japanu u prosincu 2007. gdje je do ožujka 2009. prodano 5900 primjeraka. U srpnju 2008. krenuo je u prodaju u SAD-u gdje je do sada prodano 2100 vozila.


Sorry na ovolikom reply-u...


SONY VAIO VGN-FW285J

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gile23 ... 16.05.2009. 00:09 #114236

status: user
broj poruka: 9122
Vidim ja ovde se prica o svemu samo ne o Sampro racunaru. Machine jel stigao odgovor?

Pozdrav!


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
VMARC Re: @ 4 SkyFire and Japanese Cars lovers... 16.05.2009. 01:26 #114248

status: user
broj poruka: 9387
HMMMM...

http://wikicars.org/en/Nordschleife_Lap_Times

Obratite paznju ko drzi mesto broj 10. Iz 2003. :)

Baby BM

:: NISSAN GT-R POSTIGAO NOVI REKORD NA NORDSCHLEIFE STAZ
:: Novo rekordno vrijeme kruga u Nurburgringu je 7 minuta 26 sekundi 70 stotinki
::
:: Nissan GT-R, nositelj naslova `Svjetski sportski automobil 2009. godine` poboljšao je 23.4.2009. svoje vrijeme kruga na poznatoj Nurburgringškoj Nordschleife stazi u Njemačkoj na 7minuta 26 sekundi 70 stotinki. Nvo novo vrijeme podcrtava predanost Nissanovog inženjerskog tima stalnom usavršavanju performansi Nissan GT-R automobila. Prethodno zabilježena vremena na ‘Ringu’ bila su
:: 7 minuta 27 sekundi 56 (15. travnja 2009.
:: 7 minuta 29 (u travnju 2008.
:: 7 minuta 38 (u rujnu 2007.
::
:: Ovaj rekord demonstrira našu posvećenost stalnom razvoju Nissan GT-R-a`, kaže Kazutoshi Mizuno, glavni inženjer i glavni specijalist za vozilo. `Mi bismo i dalje voljeli pružati osjećaj strasti i ponosa vlasnicima GT-R-a, poboljšavajući njegove performanse svake godine.` Nissan GT-R osvojio je više od desetak nagrada širom svijeta, uključujući i nagradu Auta godine časopisa CAR Magazine u Velikoj Britaniji i naslov Auta godine časopisa Motor Trend i Automobile Magazine u SAD-u. Dok Nissan GT-R gradi svoj uspjeh na snažnom imidžu i bogatom nasljeđu među strastvenim obožavateljima sportskih automobila, njegova poboljšana verzija za 2010. godinu bit će prva koja će se prodavati širom svijeta. Lansirana je u Japanu u prosincu 2008., u SAD-u u ožujku 2009., a u Europi, zemljama Perzijskog zaljeva, Australiji, Novom Zelandu i Tajvanu u travnju 2009. godine. Europa je trenutačno u procesu isporuke prvih GT-R-ova za više od 2,200 kupaca koji su vozila naručili u fazi prednarudžbe.Model R35 GT-R najprije je lansiran u Japanu u prosincu 2007. gdje je do ožujka 2009. prodano 5900 primjeraka. U srpnju 2008. krenuo je u prodaju u SAD-u gdje je do sada prodano 2100 vozila
::
::
:: Sorry na ovolikom reply-u...
::
::
:: SONY VAIO VGN-FW285
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
LonleyMax Re: Re: @ 4 SkyFire and Japanese Cars lovers... 16.05.2009. 02:14 #114254

status: user
broj poruka: 1476
Po meni BMW M3 E46 najbolji M ikada napravljen (serija tri naravno)... ova nova serija E92 je golo ... BMW je u njoj izgubio agresiju i vise gledao eleganciju (da bi i dalje mogao da se vija sa C klasom i A4) ali ovi iz BMW-a kao da zaboravljaju da BMW-u elegancija nije u krvi!

Moja dva najdraza auta koja bi vozio su BMW M3 E46 i M5 E39...

evo i par slicica jedne E46-ice iz okoline NS-a: http://www.polovniautomobili.com/auto_oglasi/auto_plac/rodic/BMW/M3/79763

P.S. Obratite paznju na felne (uzivo ih je jos lepse videti) hromirane kao i topovi na izduvu! (mislim da je platio oko 8K evra tada za kompletno hromiranje)

Da li sam ja jedini koji tu vidi problem...???!!!

:: HMMMM..
::
:: http://wikicars.org/en/Nordschleife_Lap_Time
::
:: Obratite paznju ko drzi mesto broj 10. Iz 2003. :
::
:: Baby B
::
:: :: NISSAN GT-R POSTIGAO NOVI REKORD NA NORDSCHLEIFE STAZ
:: :: Novo rekordno vrijeme kruga u Nurburgringu je 7 minuta 26 sekundi 70 stotinki
:: ::
:: :: Nissan GT-R, nositelj naslova `Svjetski sportski automobil 2009. godine` poboljšao je 23.4.2009. svoje vrijeme kruga na poznatoj Nurburgringškoj Nordschleife stazi u Njemačkoj na 7minuta 26 sekundi 70 stotinki. Nvo novo vrijeme podcrtava predanost Nissanovog inženjerskog tima stalnom usavršavanju performansi Nissan GT-R automobila. Prethodno zabilježena vremena na ‘Ringu’ bila su
:: :: 7 minuta 27 sekundi 56 (15. travnja 2009.
:: :: 7 minuta 29 (u travnju 2008.
:: :: 7 minuta 38 (u rujnu 2007.
:: ::
:: :: Ovaj rekord demonstrira našu posvećenost stalnom razvoju Nissan GT-R-a`, kaže Kazutoshi Mizuno, glavni inženjer i glavni specijalist za vozilo. `Mi bismo i dalje voljeli pružati osjećaj strasti i ponosa vlasnicima GT-R-a, poboljšavajući njegove performanse svake godine.` Nissan GT-R osvojio je više od desetak nagrada širom svijeta, uključujući i nagradu Auta godine časopisa CAR Magazine u Velikoj Britaniji i naslov Auta godine časopisa Motor Trend i Automobile Magazine u SAD-u. Dok Nissan GT-R gradi svoj uspjeh na snažnom imidžu i bogatom nasljeđu među strastvenim obožavateljima sportskih automobila, njegova poboljšana verzija za 2010. godinu bit će prva koja će se prodavati širom svijeta. Lansirana je u Japanu u prosincu 2008., u SAD-u u ožujku 2009., a u Europi, zemljama Perzijskog zaljeva, Australiji, Novom Zelandu i Tajvanu u travnju 2009. godine. Europa je trenutačno u procesu isporuke prvih GT-R-ova za više od 2,200 kupaca koji su vozila naručili u fazi prednarudžbe.Model R35 GT-R najprije je lansiran u Japanu u prosincu 2007. gdje je do ožujka 2009. prodano 5900 primjeraka. U srpnju 2008. krenuo je u prodaju u SAD-u gdje je do sada prodano 2100 vozila
:: ::
:: ::
:: :: Sorry na ovolikom reply-u...
:: ::
:: ::
:: :: SONY VAIO VGN-FW285
:: ::
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 7 OD 8  
Broj postavljenih tema: 60277. Broj poslatih odgovora: 646130.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs