Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Komponente
Uređaji za skladištenje podataka
DVD-CD rezac
STRANA 1 OD 1
slolid DVD-CD rezac 19.07.2007. 21:18 T5049

status: user
broj poruka: 5
Potrebna pomoc!!! 100% sam laik na ovu temu!!! Dajte mi savet koji rezac da kupim,treba mi za rezanje filmova,muzike,fotografija itd. To mi je potrebno za privatne potrebe. Unapred hvala!
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MACHINE Ako nadjes i imas para 19.07.2007. 21:33 #23939

status: user
broj poruka: 5696
uzmi Plextor (on je 2x skuplji). Ako ne onda ovim redom: optiarc (Sony-NEC koncern) ili Pioneer. Modeli su nebitni jer je kvalitet ujednacen, samo gledaj da li hoces PATA ili SATA...


- C H A M E L E O N -

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
slolid DVD-CD rezac 19.07.2007. 23:02 #23944

status: user
broj poruka: 5

Hvala CHAMELEON! Sta znaci PATA i SATA?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MACHINE Re: DVD-CD rezac 19.07.2007. 23:46 #23945

status: user
broj poruka: 5696
To znaci da ako imas samo IDE kontoler na ploci (siroki flat kablovi, one pre 2002 god.) onda pazaris PATA-Parallel Advanced Attachment stndard koji je podrzan svuda, a ako hoces bas Serial ATA (SATA-150 i SATA-300) sa novijom plocom onda uzmi njega, mada SATA imam jos bubica pa je moj predlog standardni PATA/IDE. Inace nema neke razlike osim u drugacijem konektoru koji je uzi i 15-pinskim napojnim vodom koji je u stvari obican 4-rozilni molex...dakle, manje kablova, nema masterovanja i jumper issues tipa krljanja sa ostalima uredjajima


- C H A M E L E O N -

::
:: Hvala CHAMELEON! Sta znaci PATA i SATA
::
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Ruff re: dvd-cd rezac 20.07.2007. 01:33 #23951

status: user
broj poruka: 829