Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Pristup Internetu
Potrebna mi je pomoc kako bih raskinuo ugovor sa ``Supernova ` operaterom
STRANA 1 OD 2  
jande98 Potrebna mi je pomoc kako bih raskinuo ugovor sa ``Supernova ` operaterom 18.01.2022. 00:00 T68575

status: user
broj poruka: 7
Postovanje, moje ime je Dejan

Zamolio bih vas za pomoc. Doslovno imam jedan veliki problem sa Supernovom (Internet). U novrembu mi je istekao ugovor za internet i televizor, ja sam odlucio da ukinem TV kompletno i da pojacam internet kako bi mi internet bio brzi a placao bi slicnu mesecnu ratu. Nazalost to je najgora odluka koju sam mogao doneti.. kajem se svakog dana. Po ugovoru internet brzina treba biti 200 download i 20 upload. Internet radi SUPER, ali samo pola dana. Svakog dana od 6-7 posle podne, pa do 00:00 od prilike, internet pocinje BRUTALNO da laguje. PING skace na 100, download speed/upload speed varira stalno, i paketi koje primam su zalagovani tj usporeni. Testirao sam preko speedtestnet i packetlosstest.com svakog dana. Mislim da se razumemo, ne bih ja testirao da nisam primeto da mi internet zakucava dok gledam seriju, stream, ili poslujem. To je najveci problem ustvari, sto radim od kuce i prinudjen sam da budem na racunaru ceo dan. Zalio sam im se bezbroj puta, ljudi su izasli na teren i nemaju pojma kako da poprave, cak su mi rekli da postoji sansa da mi je to do kompjutera, da navodno speedtest meri dosta manje zbog PCa, sto nema smisla jer i kad merim preko telefona (wifi) opet prikazuje 50-100ping i dosta umanjen download/upload. Poslali su mi jedan mail gde pise da je problem resen i da je ping stabilan:

https://prnt.sc/26ewftz

(decembar 14)

Naravno sa moje strane se nista popravilo nije, pisao, zvao ih opet, sad su poceli da me ignorisu.. evo 7dana cekam da mi odgovore na mail. Covek preko telefona je rekao da je otvorio reklamaciju medjutim niko mi se ne javlja, A cuo sam horror price kako navodno ne mogu raskinuti ugovor, tj mogu al moram platiti koliko vremenski mi je preostalo pod ugovorom.

Mene interesuje da li postoji sansa da raskinem ugovor sa njima, bez placanja penala ako mogu da dokazem da oni ne ispunjuju svoju obavezu navedenu pod ugovorom, i ako bih mogao, zamolio bih vas da mi pomognete kako to da uradim i sta treba da navedem, i kome da prilozim dokaz vezan za internet.

Inace ja ovaj problem imam jos od pocetka decembra ako se dobro secam, samo sto nisam poceo snimati tada redovnije testove preko speedtestnet, mislio sam da ce se popraviti

I vredno je napomenuti da smo mi inace korisnici supernove 10+ godina, jos kako su se zvali Kopernikus

Ako bi ste mi mogli pomoci bio bih vam zahvalan

I evo nekih testova u prilog sve sa obelezenim danima testovanja

1. https://www.youtube.com/watch?v=NWhRBMB2U3s

2. https://www.youtube.com/watch?v=TCvJ5hWxi5U

3. https://www.youtube.com/watch?v=xxBAfzxpr6Q

4. https://www.youtube.com/watch?v=o08jwXFTEvs

5. https://www.youtube.com/watch?v=Yh4zNXYd0mc

6. https://www.youtube.com/watch?v=lFHdb902JCk
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 18.01.2022. 00:57 #674274

status: user
broj poruka: 4747

Podneseš im zahtev za raskid ugovora, ako neće prestaneš da plaćaš, ako te tuže podneseš sve dokaze koje imaš. Naravno, moraš biti siguran da problem nije do tebe.

Postavi temu i na Benchmark forumu u `*Supernova - kablovski distributer` temi.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Ne isporucuju 18.01.2022. 01:12 #674276

status: user
broj poruka: 1043

Ti ono što placas i sto je predvidjeno da ce ti dati kroz ugovor, nije to to, nemaju dobru mrezu i ti imas probleme, uenisi ih idi u poslovnice i objasni sve i kazi neces da placas nesto i da imas probleme na poslu zbog offline i u porodici zbog kocenja serija

Nudi namazan

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jande98 Raskid Ugovora 18.01.2022. 01:27 #674277

status: user
broj poruka: 7


Jel postoji neki obrazac koji mogu da iskopiram i da im posaljem isti?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 18.01.2022. 01:52 #674278

status: user
broj poruka: 4747

To moraš njih da pitaš ali mislim da u ovom slučaju moraš da sastaviš tekst svojim rečima uz navođenje problema jer obrazac koji imaju se odnosi na običan prekid. U tom slučaju bolje da pošalješ da bi imao dokaz da si im dostavio.

11. RASKID KORISNIČKOG ODNOSA

Član 54.
Korisnik može da otkaže Ugovor obaveštavajući vlasnika KDS-a pisanim putem ili
dolaskom u Korisnički centar i potpisivanjem zahteva za raskid Ugovora uz otkazni
rok od 30 dana. Korisnik ima obavezu da izmiri sva dugovanja prema vlasniku KDSa i vrati opremu koju je dobio na korišćenju.


I guglaj malo i sam i uradi ono gore.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
rraatteepp Po toj logici o raskidu ugovora 18.01.2022. 04:49 #674279

status: user
broj poruka: 27
Moze bilo ko da bude provajder, puati reklamu 500mbps konekcija 2000din mesecno ugovorna obaveza, ljudi se prijave, prikace, zavrne im slavinu nakon par sati i kaze jbg aj platite vi meni ipak nema veze ovce su za šišanje itd

Ja nesto imam osecaj da se neko zeza sa novim nalogom ali dobro, tu smo da pomognemo
Amat victoria curam.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
obradmi Ako ti je mrezna karta 100 mb 18.01.2022. 09:35 #674280

status: user
broj poruka: 7700
onda ne moze da ti isprati tu brzinu net-a ,100 mb cak izmedju lokalne mreze dostigne max 11-12 mb u sec.Isto vazi za bezicni internet .To je dovoljno za 1080 p ,mada i tu stuca.Treba 1 Gb mrezna,onda racunaj x10.
Nisam probao 5g bezicni ne znam da li je brzi od 2,4 g.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Mobilni telefon 18.01.2022. 10:29 #674281

status: user
broj poruka: 1043

bi pokazivao bar priblizan speedtest rezultat onome sto placa, plus normalan ping.

Do njih je to, dobro poznata situacija, znamo odakle su promenili ime tj iz čega.

Kad bude ispalo da ima ispravan racunar i mobilni telefon noviji od 2005 god i da nije ni na koji nacin do njega, izmislice nesto drugo i kidace mu zivce tako dok placa te racune do isteka ugovora mesecno i onda raskine.


Evo ti sablon za kopiranje

Dobar dan, placam taj i taj paket a imam ovaj =screenahot racunar, telefon video snimak link yt isto

Odstampas sve bez video snimaka i odes u centralu kod njoh, ili bar u neku poslovnicu. Pomenes najbitniju stvar

Ljudi ja plaćam nešto što vi meni iz nekog razloga ne mozete da isporučite, želim da raskinem ugovor sa vama jer neću ni mesečno da plaćam nešto što ne dobijan a kamoli na gomili sve račune do isteka ugovora.

Bitna stvar je da ne budes kmečavac i izvinite jel bi bili ljubazni i da li je problem što se žalim

Nego lepo da to izguraš.

A ovako kaži mi u kom si delu grada, Srbije? Da li ima neko okolo sa drugim provajderom i normalnim ponašanjem interneta?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jande98 Re: Mobilni telefon 18.01.2022. 12:48 #674285

status: user
broj poruka: 7



::
:: bi pokazivao bar priblizan speedtest rezultat onome sto placa, plus normalan ping.
::
:: Do njih je to, dobro poznata situacija, znamo odakle su promenili ime tj iz čega.
::
:: Kad bude ispalo da ima ispravan racunar i mobilni telefon noviji od 2005 god i da nije ni na koji nacin do njega, izmislice nesto drugo i kidace mu zivce tako dok placa te racune do isteka ugovora mesecno i onda raskine.
::
::
:: Evo ti sablon za kopiranj
::
:: Dobar dan, placam taj i taj paket a imam ovaj =screenahot racunar, telefon video snimak link yt ist
::
:: Odstampas sve bez video snimaka i odes u centralu kod njoh, ili bar u neku poslovnicu. Pomenes najbitniju stva
::
:: Ljudi ja plaćam nešto što vi meni iz nekog razloga ne mozete da isporučite, želim da raskinem ugovor sa vama jer neću ni mesečno da plaćam nešto što ne dobijan a kamoli na gomili sve račune do isteka ugovora.
::
:: Bitna stvar je da ne budes kmečavac i izvinite jel bi bili ljubazni i da li je problem što se žali
::
:: Nego lepo da to izguraš.
::
:: A ovako kaži mi u kom si delu grada, Srbije? Da li ima neko okolo sa drugim provajderom i normalnim ponašanjem interneta?
::
::

Hvala na odgovoru, iz Sremske Mitrovice sam. SBB je skorije otvorio radnju ovde, samo treba da proverim da li sprovode internet u mojoj ulici.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd re 18.01.2022. 22:52 #674288

status: user
broj poruka: 2155
Uf uf uf, kolega,

nisam gledao sve linkove samo prva dva. Pa kolega ne mozes da otvoris igricu, milion tabova i ko zna sta sve u pozadini i da radis paralelno packet test i speed net test. Naravno da ces da imas veliki ping.

Koliko ja vidim nemas gubitak paketa, a i brzina ti je ugovorna. Takodje oni garantuju brzine ka svojim serverima ne mozes da testiras ka Beotel net-u ili kad Orion telekomu jer ko zna kako se rutira sabracaj ka njihovim serverima. Isto tako na packet loss testu si izabrao Americki server i imas kasnjenje veliko sto je normalno sobzirom da daljinu i da si obican korisnik pa nemas prioritet u saobracaju.

Hajde ti probaj da otvoris samo 1 tab sa speed testom i da ga odradis a da u pozadini ne radi nista, pa onda isto to samo sa packet testom. Nije ni cudo sto imas problem i on jeste u tvom racunaru.

Naravno kad testiras ne bi trebalo nista da ti bude zakaceno na WIFI da vuce saobracaj.

Iskoristi google i malo procitaj kako se paketi prenose preko cvorista, sta je rutiranje saboracaja i kako se daje prioritet paketima. Ti si na primer poslao 10 paketa sabracaja na 10 razlicite adrese i plus jos radis test, i kad ti se vrati svih 10 paketa to treba prvo tvoj ruter da obradi pa ona racunar a svi imaju isti prioritet to ce da dovede do zagusenja i velikog kasnjenja ( ovo sam ti dao samo kao primer ).

Ovo meni ne lici kao osnov za raskidanje ugovora, donece oni svoj laptop povezati na mrezu i izmeriti i dobiti ok rezultate i tu si ugasio.


EDIT: Na primer da vidis kako putuju paketi do servera i nazad iskoriti Ping plotter program tu ces videti na kom cvoristu je problem tj. da li je do Supernove ili nekog drugog cvorista.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Ja nisam ni obracao na paznju na `okolinu` 18.01.2022. 22:55 #674289

status: user
broj poruka: 1043

Probaj onda da upalis 5 serija paralelno i 17 spotova u 4k rezoluciji i uradi speed test ili sve to uradi i dodatno pusti neki stream i zapitaj se zasto li sad koci.

Strasno.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd re 18.01.2022. 23:02 #674290

status: user
broj poruka: 2155


Evo mojih rezultata MTS optika 100/20:

Packet loss - SERVER: GERMANY

https://www.dodaj.rs/image/Lmtokp

Speed test - SERVER: TELEKOM MTS - Beograd

https://www.dodaj.rs/image/Lmt2M5

naravno nista mi u pozadini nije ukljuceno i nista mi na WIFI nije nakaceno, cist test.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord dobro 18.01.2022. 23:46 #674291

status: user
broj poruka: 1043
stoji da ne moze da testira i ocekuje bajne rezultate sa 40 tabova i ko zna sta sve pozadi

ali opet taj provajder i taj kraj, moze biti da zezaju. Treba da vidi sta se dogadja

evo wifi jedan uredjaj pc i insta mobilni istovremeno


https://www.speedtest.net/result/12627593901.png


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
caranovic Veoma bitna stvar 18.01.2022. 23:47 #674292

status: user
broj poruka: 434
el su merenja(osim sa mobilnim naravno) wi fi ili imas i kabl? PC mi je sa wi fi karticom i pristojnom antenom sa optike mts vukao maks 60-70 od `mogucih` 100 pa sam na kraju bacio kabl od rutera i to je vec mnooogo bolja prica.Evo upravo merim sa mob. speed test nece 30 da predje, evo izmerih na kablu isti speed test gura preko 90. Ako je wi fi problem promeni kanal na kome emituje(pod jedan), trazi sa aplikacijom besplatnom za mob wi fi analizer, ona ce ti pokazati izmedju ostalom i koji su kanali najmanje optereceni.Pod 3, u vreme koje prijavljujes, vratili se ljudi sa posla,deca iz skole i svi truju etar i takodje srchu ....E sad ako je na kablu problem onda sorri......


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
mali3538 hmm 19.01.2022. 08:34 #674293

status: user
broj poruka: 115
Wifi 2.4 i 5ghz se razlikuje u max brzini, zavisno od standarda
https://www.centurylink.com/home/help/internet/wireless/which-frequency-should-you-use.html

Dakle realno nećete imati više od 50 u kući na 2.4ghz, ali će 5ghz ići max, takođe mana 5ghz je ne prolazi baš kroz zidove kao 2.4ghz..tako da sve ima svoje...

I još jedna stvar...koliko je uopšte bitno što ima 30 tabova ako su neaktivni (nije neki video koji radi u pozadini i sl.)?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jande98 test 19.01.2022. 11:39 #674294

status: user
broj poruka: 7
Hvala svima na odgovorima i razumem da neki od vas imaju sumnje u to da je ovo samo osnova kako bi raskinuo ugovor al razumite i vi mene da meni urgentno treba STABILAN internet. A bas sam bio u SBB prodavnici i doslovno nisu jos sproveli mrezu u mojoj ulici tako da nemam druge opcije osim supernove i MTS (ista firma), i predpodstavljam isti serveri.


Okej posto vidim da neki od vas misle da je problem u tome sto imam 10-15 tabova upaljenih (koji su neaktivni) sad cu screenshot baciti


https://prnt.sc/26fmg4w (Testirano u 11:20 ujutru) I mozete videti koliko tabova upaljenih imam

https://prnt.sc/26fmi04 (Testirano u 11:26 ujutru) nakon sto sam ugasio sve tabove (osim foruma) i ostavio aplikacije upaljenje (skype, discord, viber)


Internet je direktno povezan sa rutera na kompjuter preko LAN kabla


A kad dodje 6-7 sati posle podne i kad budu smetnje krenule, ja cu ugasiti sve tabove, i ako treba sve aplikacije i snimiti klip testa



:: Ovo meni ne lici kao osnov za raskidanje ugovora, donece oni svoj laptop povezati na mrezu i izmeriti i dobiti ok rezultate i tu si ugasio

Za gospodina koji misli da ja izvodim cirkus. Da, rekli su da ce doneti laptop pre 2 nedelje. To je bilo kad su izasli ljudi na teren i zamenuli kocku kroz koju ide kabal i ulazi u ruter. Posle toga mi se nisu javljali nikako niti su izlazili na teren niti sam dobio bilo kakav email od njih. Covek je testirao brzinu interneta i video da tu postoji neki kvar, ni on ni njegove kolege preko telefona s kojima je pricao nisu znali kako i sta uraditi.


pc spec:

https://prnt.sc/26fn4b0
https://prnt.sc/26fn4za

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Sta je mts? 19.01.2022. 12:04 #674295

status: user
broj poruka: 1043

Supernova kablovska
Mts/telekom adsl

Kakvi isti serveri? Jel znas nekog ko ima `mts` i jel bolje radi od tvog interneta?

Supernova te zeza svih 10god ili je to krenulo od skoro? A jel si ti to probao na jednom racunaru samo? Da pozajmis neki laptop i vidis sta se desava, pa ako kojim slucajem nije do provajdera da bar reinstaliras sistem

Moze nekad to da bude zbog razne nakoćene gamadi po računaru

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jande98 123 19.01.2022. 12:30 #674296

status: user
broj poruka: 7
ma burazeru ne moze biti do racunara jer internet radi PERFEKTNO do nekih 6-7 posle podne, znaci nemam nikakvih zalbi sto se tice stabilnosti mreze, al POSLE 6-7 je haos

inace smetnje se javljaju unazad 2meseca mozda, manje-vise (imao sam nekih malih problema tu i tamo jednom godisnje i obicno poprave kroz sedmicu, al ovo je sasvim druga prica)

I hajmo sad nekom logikom ja i ti zajedno da se slozimo da ako je do racunara, zasto onda ne laguje pre 6-7? Zasto bas u to specificno vreme je problem u racunaru? Brate nisam od juce, i pre 2 meseca kad je radilo sve kako treba sam imao isti racunar, iste aplikacije, iste igre igrao kao i sad, isti posao radio, nista se promenilo nije

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Dobro ok kad je tako 19.01.2022. 12:38 #674297

status: user
broj poruka: 1043

Do njih je, ali mozda ti se neko natovari na wifi isto u to vreme pa da opet ne bude do njih.

Kako god, imas sta da radis i kako ces sa njima. Sta sve da probas i to je to.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jande98 mts 19.01.2022. 12:48 #674298

status: user
broj poruka: 7
Inace ovo za mts/supernovu, zar nije mts kupio supernovu?

https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Promocije/a92671-Supernova-uskoro-pod-okriljem-Telekoma-Srbija.html

Kontam ako je ista firma da imaju iste servere, mozda gresim, ako su im drugaciji serveri mozda se prebacim u mts
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Penali 19.01.2022. 16:51 #674303

status: user
broj poruka: 323
U slučaju raskida ugovora ne plaćeš sve preostale rate.

Plaćaš samo za rate koje si koristio razliku između povlašćene i pune cene,
ako si uopšte imao povlašćenu cenu.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
siki069 Penali 19.01.2022. 16:52 #674304

status: user
broj poruka: 323
U slučaju raskida ugovora ne plaćeš sve preostale rate.

Plaćaš samo za rate koje si koristio razliku između povlašćene i pune cene,
ako si uopšte imao povlašćenu cenu.



:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
jande98 Testirao ponovo 19.01.2022. 19:42 #674306

status: user
broj poruka: 7
https://www.youtube.com/watch?v=0huvymrt0cY&feature=youtu.be


Sve zivo sam pogasio od aplikacija sta sam imao, cak i preko task managera, sve tabove ugasio, testirao prvo speedtest (supernova server) pa onda packetlosstest (nemacki server), odvojeno naravno ne paralelno.

Kapiram da danas u ovoj nasoj bednoj socijali ne moze se nikome verovati i da su ljudi pokvareni, i ne osudjujem pojedincima sto misle na prvi pogled da ja izvodim ovde neki cirkus kako bi se resio ugovora. Al eto najiskrenije kazem da meni zaista treba internet, zbog posla, zbog samog sebe jer igram neke igre itd.. Znaci nemam kome da se obratim vise ni sta da uradim, stvarno je pakao sa ovim internetom.

Mrzim sto kablovski operateri bukvalno imaju monopol i mogu da rade sta hoce jer nemaju konkurenciju, ako raskinem sa supernovom preostaje mi samo MTS, jer sbb jos ne pruza servis u mojoj ulici.. Ne znam sta da radim, a bas mi je krivo sto me ignorisu preko maila a 10+_ godina smo kod njih, i kad sam ih zvao po 10ti put i zalio im se, mozda sam bio pregrub preko telefona al odjednom su prestali da mi odgovaraju nazad, i ne prave vise reklamacije nadleznoj sluzbi, al sta da radim kad mi sabotiraju posao, i zivce mi kidaju.. dodje mi da ih nazovem i da im jebem sve po spisku al cemu to, ona jadna zena sto se javlja na telefon ceo dan verovatno nema nista s tim.. jada i beda
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
vexlord Vidi 19.01.2022. 20:42 #674307

status: user
broj poruka: 1043
Nije velika filozofija oko tvoje situacije

Problem ti resiti nece, jer nemaju pojma sta je problem

Ponudice ti popust na racune ali da trpis tu torturu-been there seen that

A ovako na forumu moze da ti se predoci sta moze da utice na net, da pravi problem, sta da ti uradis kao sto smo i probali

Mozemo da placemo sa tobom ili da ti se smejemo, ali problem ti ne mozemo resiti. Znaci odes tamo i resis sve.

Ali, ima bitna stvar, ako ti je deo imena sa berze vezan za godiste, neces ti puno uraditi sa 23god, vide te mozda kao zaludnog klinca i jbg :)


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
ICEsd Re: Testirao ponovo 19.01.2022. 22:59 #674310

status: user
broj poruka: 2155

E tako sad si uradio test kako treba, i imas validan dokaz da nesto ne valja i to debelo.

Ja ne ulazim u to ko je bolji provajder vec sam tu da ti pomognem, mozda si me pogresno razumeo da ja branim Supernovu. I sam sam bio njihov korisnik srecom ne interneta.

Jeste MTS kupio provajdere i sve ih je nazvao istim imenom Supernova ali nista drugo nisu promenili. Znaci isti ljudi su ostali da rade, ista stara oprema je ostala, isti serveri nista ali bas nista Telekom nije promenio osim sto re-emituju IPTV preko kablovske. Ja sam bio na Kopernikusu kablovska TV, mnogo sam razmisljao da predjem na njihov kablovski internet, medjutim kada sam video kod prijatelja kako radi odmah sam odustao, i bio srecan ko pas kad je prosla Optika kroz ulicu. Cim je presla optika ugasio sam racun kod njih i presao na BOX 3 paket, i prezadovoljan sam, i jos sam ustedeo 2 000 rsd/mesecno.

Mislim da ti problem nece biti resen. Mozes da probas sa PingPlotterom da proveris na kom cvoristu je problem i tako bar malo pomognes tehnickoj podrsci, posto iz tvojih odogova vidim da oni nemaju pojma sta rade. Adresa za skidanje:

https://www.pingplotter.com/download

Mozes da testiras ka WOT serverima, evo i opisa kako to da odradis:

https://eu.wargaming.net/support/en/products/wot/article/10252/

Ako mozes predji na MTS optiku, video si kako kod mene radi, evo kako izgleda speed test od mene ka Supernovoj:

https://www.dodaj.rs/image/LmS3hM

Kasnije postavim i rezultate PingPlottera.

Kako je kolega siki069 napisao i ja sam tako procitao u raznim medijima, placas samo razliku od promocije do pune cene za vreme koriscenja a ne do kraja ugovora. Meni je srecom istekao ugovor pa nisam imao tih problema, otisao u poslovnicu, vratio opremu, otakazao ugovor, platio jos 30 dana `jer tako mora`, i zaboravio na njih, a desavalo se da nemam TV signal po 24-48 sati, na telefon za zalebe se niko nije javljao a i kad se javi nikakva pomoc od njih, ljudi iz tehnicke podrske nikad nisu bili, a bile su zestoke svadje sto ne moze da se gleda Zadruga kad ih keva pozove. Srecom sa Optikom nemam nikakvih problema, neka zamrzne ili zalaguje, restartujem STB i sve se vrati u normalu za 30 sekundi.

:: https://www.youtube.com/watch?v=0huvymrt0cY&feature=youtu.b
::
::
:: Sve zivo sam pogasio od aplikacija sta sam imao, cak i preko task managera, sve tabove ugasio, testirao prvo speedtest (supernova server) pa onda packetlosstest (nemacki server), odvojeno naravno ne paralelno
::
:: Kapiram da danas u ovoj nasoj bednoj socijali ne moze se nikome verovati i da su ljudi pokvareni, i ne osudjujem pojedincima sto misle na prvi pogled da ja izvodim ovde neki cirkus kako bi se resio ugovora. Al eto najiskrenije kazem da meni zaista treba internet, zbog posla, zbog samog sebe jer igram neke igre itd.. Znaci nemam kome da se obratim vise ni sta da uradim, stvarno je pakao sa ovim internetom.
::
:: Mrzim sto kablovski operateri bukvalno imaju monopol i mogu da rade sta hoce jer nemaju konkurenciju, ako raskinem sa supernovom preostaje mi samo MTS, jer sbb jos ne pruza servis u mojoj ulici.. Ne znam sta da radim, a bas mi je krivo sto me ignorisu preko maila a 10+_ godina smo kod njih, i kad sam ih zvao po 10ti put i zalio im se, mozda sam bio pregrub preko telefona al odjednom su prestali da mi odgovaraju nazad, i ne prave vise reklamacije nadleznoj sluzbi, al sta da radim kad mi sabotiraju posao, i zivce mi kidaju.. dodje mi da ih nazovem i da im jebem sve po spisku al cemu to, ona jadna zena sto se javlja na telefon ceo dan verovatno nema nista s tim.. jada i beda
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Elfusion Zalosno je koliko kod nas nema ko da te cuje kad se zalis 19.01.2022. 23:09 #674311

status: user
broj poruka: 414
Slican problem sa MTS moji imali, presli na SBB. Dolazili radnici 30 puta a uvek isti problem ustvari-crklo nesto u centrali i to je to. Ja imao problem sa VIP om istonjih boli uvo iskreno za nas. Oba slucaja smo platili do kraja i zavrsili sa njima za sva vremena.


E sad palo mi je na pamet da li si probao da zamenis sifre za wifi? Mozda ti tada dodje komsa kuci sa posla nakaci se na tvoj net i rokaj ... mislim neverujem da je to al nije nemoguce. Ako imas vise wifi rutera na svim zameni kao i na glavnom
Elektrofusion
Powered by ReactorSuperial

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 2  
Broj postavljenih tema: 60277. Broj poslatih odgovora: 646130.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs